• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-03 17:31:17 följande:
    Swea:
    Ja jag har fått låna sunshines inloggning för jag såg att hon var inbjuden i tråden. Kul läsning minst sagt!
    ahaaa.. alltså vilken tråd?? SRY men jag har missat MYCKET 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 17:32:55 följande:
    Alingsås har ju toppenfina skolor...och är en väldigt fin stad på bra pendlingsavstånd från storstan..plus att det är nära till mig

och ja mini och sunshine är samma, man får inte ha två alias...
    ja vi blev erbjudna hyra ett hus byggt 2007 , sååå fint och modernt . exakt min stil och det va INTE farligt dyrt !! så vi ska åka rundor på lite visningar och se vad som passar oss =) ja då får vi ta en fika ju =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 17:52:24 följande:
    i vilket område?? Bolltorp?
    hmm vet inte ...maken som har koll på det 
  • sweasmamma

nä!! NU ska denna monsterhormonkossan lägga sig och chilla, har så sjukt ont i vänster sida typ äggstocken så NU är jag riktigt orolig Gråter

• sweasmamma

tack tjejer!! Hjärta maken iväg och man blir ju orolig..kämpat så mkt nu sen rädd att det inte ska gå vägen =(

såå rädd för X Rynkar på näsan 

• sweasmamma

jaa klart det är värt =) men blev bara så orolig ! haft mycket molvärk , riktigt ömma tuttar och illamående men inte ont bara på en sida, långt ner ! blev liksom ..rädd

• sweasmamma
    MissÖland76 skrev 2012-04-03 19:09:08 följande:
    Samma här, men mest på höger sida, e oxå orolig ibland... Men vi får låta bli med det... Vi ska ha bebis!!! Yippi!!! :)
    Glad  Hjärta

ska försöka koppla av och vila lite , varit ett par stressiga dagar också ...
  • sweasmamma

morrn tjejer! jag låg och vilade igår , somnade 20.30 och mår bättre idag , inte ont längre , bara lite öm ! 

tack för stöttning Hjärta 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester