• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-03-30 11:01:36 följande:
    Den här tråden är bra skum.
    Varför blir det alltid tjafs ? Jag mår helt ärligt dålig av det. Det känns helt sjukt på något sätt. Alla hjälper varandra med sina erfarenhet och stöttar. Att stötta innebär inte att alltid säga den någon annan vill göra. Man kan vara ärlig oxå. Ärlig betyder inte att man behöver vara otrevlig.

Många gånger så ligger blanka test uppe och folk säger. Jag SER!!! Fast det är inte så. Inte en enda gång har dessa blanka tester visats sig att vara positiva

Tråden handlar om att tolka tester och har blivit mer efter det. Ibland passar det att man skriver om annat. Ibland inte. Då blir det ett jäkla liv.

Jag är less på det. Jag är trött. Jag är höggravid.

Det har varit skitkul att läsa och spännande att följa er. Men nu sparar jag mina krafter till förlossningen.

Lycka till alla och era plus kommer på ett eller annat sätt.
    Kram
    När är det dags=)
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-30 11:26:54 följande:
    nu blev jag också svidig. lämnar tråden, är ändå i vecka 11 så vad gör jag här. tänkte vara en hjälpande hand men ärligt så har jag ingen som helst lust längre.
    hejdå tjejer ha det bra och lycka till
    men du .. varför lämna för du är gravid!! ?? många som behöver vår hjälp =)
  • sweasmamma
    Anni Me skrev 2012-03-30 11:38:49 följande:
    ingen jätte bra bild, men ser ni strecket?? 

har ett par dagar kvar till bim så nu hoppas vi det blir starkare och starkare :)
    ser
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-30 11:49:27 följande:
    men det är så mycket tjaffs just nu man blir lite less
    ja men du behöver ju inte ge dig in i det , eller förstår du vad jag menar =) du gör ju som du vill men hade vatt kul att ha alla kvar , även om man har plussat =)
  • sweasmamma
    Haggstrom skrev 2012-03-30 11:51:14 följande:
    Jag ser absolut!! va kul slemtorsk!!!!!!
    det är inte slemmis bild , det är anni me
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-03-30 11:53:37 följande:
    hej tjejer.. har hållt mig borta härifrån o ja måste vara ärllig nu... 

ja har hållt mig borta för att jag mår seriöst dåligt av denhär stämningen..
    ja tycker om er jätte mycke o har spenderat såå sjukt mycke tid här o följt er genom lycka o sorg!
    MEN .. jag orkar med månad efter månad.. för ja lever på hoppet!!
    .. visst ska man va ärlig men man ska ju tänka sig för så att man inte sårar andra...

ja har inte känt mig saknad trots att ja följt o hjälpt er.. o ja har många gånger känt mig ignorerad till max när ja skriver... o ibland e de enda man får höra negativt.. (inte bra för varken hopp eller självförtroende)

ja vet inte riktigt vad o hur ja ska göra... 
    jag har saknat dig !! och man tänker på er om ni inte vatt inne på ett tag ! du är en av dom jag hoppas sååå starkt förHjärta
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-03-30 11:59:10 följande:
    Var är knasten någon stans???? Inte sett henne på länge!!!!!!!!!!!!!
    nä inte jag heller... hon borde väl vara 1 vecka från bim va??
  • sweasmamma
    Anni Me skrev 2012-03-30 12:00:51 följande:
    tack alla :))) 

är sååå otroligt lycklig, men samtidigt så jätte jätte rädd för att nåt ska gå fel igen, fick ju mf i v 6 förra månaden. men det SKA gå bra den här gången 
    jaa det SKA DET !!!=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester