• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-03 16:43:15 följande:
    Ja men jag är det inte nu. Det var efter diskussionerna som du missat

Nu har de som inte riktigt klarade av svar på tal skapat en egen tråd lika bra va väl det!

Oj spännande bebis på g
    mmm ja jo men det kanske dröjer någon vecka till eller 2 ! vi får sen , hon har inte direkt regelbundna värkar =)

aha okej , jag har missat dom diskussionerna 
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-03 16:45:47 följande:
    Swea du är tillbaka, vad har du haft för dig?
    japp =) jag har varit i min hemstad och hälsat på med en kompis och våra döttrar !varit FULLT upp heela tiden , och jag är ju såå trött så nu blir det 2 dagars vila innan vi far upp till gbg ett par dagar 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-04-03 17:05:11 följande:
    vecka 12=)
    ååhhh va härligt !!!!!!!!!! själv v 8 ! tiden går såååå sakta 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 17:09:45 följande:
    oj.. full fart på dig då Glöm inte att andas lite emellanåt bara.

Gbg ...då kan vi ju vinka till varandra, vi far in på lördag troligtvis till svärisarna och lite elektronik-shopping- ska hitta nya mobiler och kolla på diskmaskin
    ja det har varit massor , men vi skulle till gbg idag men jag valde att mellanlanda hemma för att VILA!!! så nu har jag och dottern ätit, så vi ska gotta ner oss i soffan med godis!! pappa är ju inte hemma så swea får passa på 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-04-03 17:13:34 följande:
    ja :) 11+0 förstås men ändå! :)
    hur har du haft det på din tripp? =)
    JÄTTEBRA!!! =) vi har träffat alla våra vänner , storebror samt morfar ! blivit bjudna på middag och fika och träffat nya bebisar i vänskapskretsen ! vatt såå superhärligt med fint väder!

=) meeen min trötthet är jobbig samt eftermiddagsillamående! 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 17:14:21 följande:
    ha ha ha... låter mysigt Vad ska ni hitta på i Göteborg då?

Vi har ju bott där, men bor utanför Alingsås nu, mannen jobbar ju fortfarande i Götet så han är väl rätt less på stan med tanke på att det är nästan 10 mils pendling enkel resa men hans föräldrar bor ju där och vi har tät och nära kontakt med dem
    min man är från göteborg och min bästa vän bor där =) så vi är där varje helg och under semestrar . vi har blivit erbjudna hus att hyra så blir flytt upp sen ! min man börjar jobba i borås på tisdag =) men husen vi blivit erbjudna ligger liite utanför götet men bra lägen ändå 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-04-03 17:23:28 följande:
    vad myys!! :) här hemma har det äntligen börjat renoveras :) nya tapeter ska upp i veckan, lovely :)

förstår det! jag är såå trött på em!
    ja det är inte klokt =) ha ha.. roligt med renovering =) jag bor i lgh men den är nybyggd så man behöver inte fixa nåt =) 

något mer som är jobbigt är att jag har en diskbuckling på ryggen som jag haft läänge sen jag trampat snett ner i en håla på fyllan  *suck*  räckte med massage så gick det över och lite knäckdoktorn =) NU har det kommit tillbaka för ligamenten mjukas upp så jag sover så sjukt dåligt !! men trött, ingen bra kombination =) 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 17:25:22 följande:
    att pendla lite gör ju inget.. och att bo MITT i Götet är ingen höjdare. Får man fråga VAR ni flyttar? är ju lite nyfiken eftersom det är i faggorna... vi har bara 3 mil till Borås också kan ju nästan vinka till varandra framöver då.
    roligt =) vi har blivit erbjudna i härryda, allingsås, bollebygd,partille,billdal och kungälv =) även opå hisingen -kyrkbyn 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-04-03 17:28:18 följande:
    vad skönt =) ja vi flyttade precis och hon som bodde här innan har förstört tapeterna nå hemskt!

aj :( vad tråkigt!
    jag har ont i ländryggen men inte samma sak iofs :P
    nä det blir la sjukskrivning längre fram , !! hoppas det blir bättre med din rygg också =)

men skönt att flytta och sätta sin egna prägel  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester