• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

milllan skrev 2012-04-20 09:36:55 följande:
    jag tycker att de är lite rosa men kanske inbillar mig
    du får fortsätta testa annars .. men ammar du 
  • sweasmamma
    milllan skrev 2012-04-20 09:44:14 följande:
    ja de gör jag. har hört att dom säger att man inte kan bli gravid om man ammar men min barnmorska säger att de inte är så.
    jaså .. ja alltså ammar man så har man ju ingen ägglossning eller mens! Obestämd  men så är det kanske inte på alla , jag vet inte =)
  • sweasmamma
    Andikdoura skrev 2012-04-20 09:48:10 följande:
    hoho här kommer jag med ett test jag tog nyss... satt och glodde på det ganska länge så risken för spök kanske är hög.. men vill ändå höra om ni ser något speciellt.

ser
  • sweasmamma
    milllan skrev 2012-04-20 09:53:13 följande:
    barnmorskan sa att de är olika från person till person, vissa blöder vissa gör de inte. jag har blödigt 2 gånger som vara i  ca 1-2 dagar. fast de var bara 2 veckor i mellan
    ja jo jag har förstått det =) alla bm säger tydligen olika =) men vill du ha en till nu ? är det liksom planerat så att säga 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-04-20 10:10:23 följande:
    hur farligt är det att äta pencillin och ipren OM en är gravid? kan det ge skada direkt på embryot? nån som vet?
    jag äter ipren mot tandvärken o ska få pancillin på måndag så jag är orolig OM jag skulle vara gravid att det kan ge skador 
    svarade dig i andra tråden =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-04-20 10:21:26 följande:
    ok men ipren är det enda som hjälper :( iaf för mig. verkar det som alvedon hjälpte inte ett smack
    jag har ju ont i min rygg men jag får absolut inte ta ipren vilken är det som hjälper samt starka preparat ! men det är ju en försiktighetsfråga ... 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-04-20 10:47:06 följande:

Detta är mina docmorristester med 2 dagar mellanrum på äl+7 och äl+9. alla sträck har kommit upp efter utgående tid. visst syns dom. kan båda vara spök, hjälp migo ventilera lite

man ser ju verkligen !!! åååhhh hoppas
  • sweasmamma
    hellish89 skrev 2012-04-20 10:54:44 följande:
    Hej igen!
    Får starkare streck på ägglossningstesterna nu, fast att jag trodde jag väntade min mens nu.. :P
    Har beställt hem nya gravtest som kommer idag. Hoppas ju att jag egentligen är gravid. Men tror att kroppen spelar mig ett spratt! Fick en liten blödning i morse med, men sen har det inte kommit mer!
    Vill ju veta om jag har ägglossning, om mensen ska komma eller om jag är gravid! Just nu är vilket som okej, bara jag får veta :P
    äl test KAN uppvisa tidig grav eller mens! 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-04-20 11:49:42 följande:
    hoppas jag med men eftersom det inte kom inom tiden så vet jag inte avd jag ska tro :(
    nej men så starkt ändå ???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester