• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissÖland76 skrev 2012-04-23 17:07:06 följande:
    Hej igen! La in ett apotekstest igår som e min nära och käras, idag har hon tagit ett CB, som först visade brett och blått hela vägen och sen försvann halva. (dock efter tiden) e detta vanligt. Känns ju som hon e gravid eftersom hon fått 2 positiva i rad nu. :)

mitt halva försvann efter typ 2 timmar
  • sweasmamma
    Elmiina skrev 2012-04-23 18:12:37 följande:
    Nu ser mitt test ut så här efter några timmar. Även fast jag fortfarande ser det breda också så tror jag att detta är ett spök tyvärr :(

Hur ser ditt ut nu?
    såna fick jag också =( breda blåa fina som smalnade till .. hoppas dock ditt är pos 
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-04-23 19:11:51 följande:
    Alexander: Vill inte förstöra för dig men detta är makens test vid genomlysning.. Ser du något på dina med blotta ögat? Inte med genomlysning alltså.. 

Syns ännu mer Irl
    mmm man ser faktiskt 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-23 19:22:42 följande:
    nu behöver jag er hjälp med något tvärt om... är dessa tester negativa??

Jag behöver få ett negativt test innan jag kan börja tjuvtesta kan man säga eftersom ägglossningssprutan har hcg i sig- jag har fått höra att den KAN sitta kvar i upp mot 10-12 dagar, men förra gången testade jag helt negativt 8 dagar efter och i dag är det 7 dagar efter jag tog sprutan.

Ser ni något som kan tolkas som positivt på de här bilderna????

nope ser neg ut 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-23 19:45:05 följande:
    Många nya namn jag inte känner igen!? Kul med nytt! Men var är ni andra gamla godingar? ;)

Idag ringde jag vår läkare för tidsbokning av inseminering! Spännande!! :))
    va???? ska ni få ins??
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-23 20:26:43 följande:
    Alltså de sa till oss att vi bara kunde ringa när vi va redo!
    härligt =)
  • sweasmamma

kännt mig lite nere idag , febrig och illamående samt spänner jättemkt i magen ... NU när jag kissade tyckte jag det sved liite , kissar inte mer än vanligt men misstänker UVI =(

kan det vara farligt ??

• sweasmamma
    anju79 skrev 2012-04-23 20:41:29 följande:
    Sweasmamma: uvi kan ge sammandragningar och uvi ska behandlas under grav. Kolla upp det o be dom även då kolla om du har GBS i urinen.
    gbs???
  • sweasmamma

jag ska gå och lämna prov på vårdcentralen imorgon , börjar få högre feber=( sjukt jobbigt när man är själv med tösen men .. inget att göra åt 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester