• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Envira
    finskaflikkan skrev 2011-10-21 19:07:43 följande:
    Men usch... Hoppas inte de iaf...
    Har ett test kvar jag tänkte ta imorn bitti iaf... Uppdaterar då iaf.. 
    men ge inte upp, det kan ju vara så att du är gravid och att testet var lite knasigt bara !:) 
    Sen är det ju inte så konstigt att det inte syndes sen när du bara hade väntat två timmar :) 
  • April barn

Jag följer tråden lite och gjorde också om testet lite hehe, jag tycker verkligen det ser ut som ett svagt plus, hoppas det blir starkare men jag skulle väntat tills på söndag morgon om du inte ändå tänkt köpa fler test då. Lycka till Solig

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • Envira
    April barn skrev 2011-10-21 19:11:22 följande:
    Jag följer tråden lite och gjorde också om testet lite hehe, jag tycker verkligen det ser ut som ett svagt plus, hoppas det blir starkare men jag skulle väntat tills på söndag morgon om du inte ändå tänkt köpa fler test då. Lycka till Solig

det såg bättre ut när du gjorde om det dock :D Nu kan jag också tro att det är ett svagt plus :)
  • finskaflikkan

Ahh hoppas! Ska ta ett imornbitti! Och e de svagt imorn oxå väntar jag till på måndag! hahhaha... Man blir ju galen på allt testande samtidigt som de e såååå svårt att hålla sig! hehehe...

• Stella 78

Finskaflikkan det ser ju verkligen positivt ut även om det är svagt! Håller tummarna för ett starkare streck imorgon

• 7feb

Härligt Förväntansfull! Då kan du pusta ut nu av det skälet. Jag fick mf pga för låg gulkroppshormon, nu tog jag vaggitorierna fram till v 8 Rekommender tros skydd. All lycka tillnu till dig och bebin

• lilaemma
    finskaflikkan skrev 2011-10-21 19:01:44 följande:

Halloj tjejer...
    Har en fråga... Det har gått 21 dgr sen min blödning efter mf tog slut. Testa nga dgr efter blödningen med gravtest som va JÄTTEnegativt! Testa idag för skojs skull med RFSU testa tidigt och de blev SVAGT svagt plus.... Förvånad Trodde inte mina ögon utan sprang ner till Ica, hade bara hållt mig knappt 2timmar och tog ett test igen... Men jag såg inget då... Men plusset e kvar på den första???? Fattar INGET!    

Syns sämre på bild, men va tror ni?

Verkar faktiskt som det är ny graviditet på G. Håller tummarna. Att det inte syntes på det andra testet var nog för att du kissat så nyligt... Vad var det för test du tog som visade negativt efter mf? För om det hade lägre känslighet så skulle det ju tyvärr också kunna vara så att hormoner finns kvar sen mf... hoppas inte...
  • Choccolat

Finskaflikkan: jag har helt missat att du fick mf.. Kommer ihåg hur glad du var när du kom hem från kryssningen.. Jag beklagar verkligen!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester