• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-22 13:47:26 följande:
    jag mixtrade lite och det enda som framträdde var ett vitt streck
    Det jag misstänkte.. jaja, får hålla på såhär tills mensen kommer eller nåt :P
  • Envira
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-22 13:51:10 följande:
    jag är nedtaggad, men du stressar ju upp hela tråden.  Jag blir oerhört provocerad och stressad av att du vägrar att ta till dig råd, tips och fakta utan hela tiden griper efter halmstrån som säger att du kan vara gravid. Visst finns det en liten liten chans att du verkligen ÄR det men tyvärr har du oddsen emot dig. Du vill så gärna vara gravid att du intalar dig det... vi försöker svara dig men du säger hela tiden emot och hävdar motsatsen för att i nästa inlägg "ge upp".

Vi kanske ska sluta svara dig helt tills vi bara har nåt positivt att säga till dig?
    du säger själv att hoppet är det sista som lämnar dig, varför får inte jag också tänka så?

• BebisVagga

Tycker man kan tjaffsa i privata mail istället..

så blir det mer trivsams för alla oss andra..

eller?

• Envira
    BebisVagga skrev 2011-10-22 13:55:04 följande:

eller?

ja jag tycker inte heller om det men det känns som att jag blir påhoppad vad jag än säger här. 

• slemtorsk i din bralla
    Envira skrev 2011-10-22 13:52:53 följande:
    du säger själv att hoppet är det sista som lämnar dig, varför får inte jag också tänka så?

det är skillnad att hoppas och att vara manisk, det är skillnad att kunna skoja och hoppas och att uppträda stressat och ologiskt.

Det är skillnad på att vara hoppfull och att vara desperat.

Läser du mina inlägg noga så ser du också att det är många *ha ha * många "Jag vet ju att jag inte är gravid men......"

Jag har hittills inte en enda gång skrivit att jag ger upp, eller försökt säga emot någon som kommer med konkreta svar eller tips..PLUS att jag också har med mig att chansen för mig att bli gravid på naturlig väg just nu är extremt liten. Om någon av oss skulle vara desperat så borde det vara jag......
  • slemtorsk i din bralla
    Envira skrev 2011-10-22 13:55:40 följande:
    ja jag tycker inte heller om det men det känns som att jag blir påhoppad vad jag än säger här. 
    okej.. mitt sista ord.. tycker du att du blir påhoppad så tycker jag att du ska sluta skriva i ett öppet forum.. för påhoppad har du då rakt inte blivit...
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-22 13:55:04 följande:

eller?

håller med dig...och "Lyder dig"
  • Envira

jag lämnar den här tråden nu, tack till er underbara som varit trevliga och stöttande men jag klarar inte riktigt av alla mindre trevliga ord som jag får kastade på mig här . Jag hoppas och längtar bara som alla andra. 
    Hoppas det återgår till en trevlig stämning här nu, jag ska längta och hoppas på egen hand nu. 

• BebisVagga
    Envira skrev 2011-10-22 13:55:40 följande:

som jag brukar säga.. känner man ingen anledning att känna sej påhoppas blir man inte det heller..

skriv det du tycker o skit i svaren du inte vill läsa då..

men tänk oxå på oss andra.. vi vill oxå bli gravida.. men vill kanske inte bli ihjälstressade..

var realistisk istället för att hitta massa saker... tror du att du e gravid så tror du det.. avvakta i lugn o ro o testa om nån vecka..
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-22 14:00:04 följande:
    som jag brukar säga.. känner man ingen anledning att känna sej påhoppas blir man inte det heller..

skriv det du tycker o skit i svaren du inte vill läsa då..

men tänk oxå på oss andra.. vi vill oxå bli gravida.. men vill kanske inte bli ihjälstressade..

var realistisk istället för att hitta massa saker... tror du att du e gravid så tror du det.. avvakta i lugn o ro o testa om nån vecka..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester