• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

V79, det verkar som att mer eller mindre alla test ibland ger spök men jag tycker nog att testlagret är bland dom bästa ändå! Jag har aldrig fått spök, och många som kallar sina för spök tycker inte jag har varit breda och rosa.. Snarare åt det grå hållet..

• Choccolat
    Mini Léonie skrev 2012-03-26 09:02:45 följande:
    Tjejer..
    Sorry om jag trampar någon på tårna nu men jag tycker att vi ska va lite försiktiga med att säga att mens kan va genombrottsblödning och att man kan va gravid trots mens. ABSOLUT kan man det men det är ovanligt... Menar bara att det redan är en tuff smäll när mensen kommer att då dras upp i hoppet igen för att sen åka ännu längre ner kan ta ganska hårt.

Bara min åsikt... Nån som förstår hur jag menar?

Håller me..
  • Choccolat
    MissÖland skrev 2012-03-26 09:34:12 följande:
    Lycka till allesammens!!! Solig Jag finns här, men gör mig osynlig... e verkligen jätteledsen och det är inte ert fel, utan hormonerna, för så här reagerar jag aldrig annars.

Kramizar till alla... nu ska jag ut i solen.

Men lilla gumman.. ta inte illa upp..
  • Choccolat
    AnnaCarolina skrev 2012-03-26 15:57:44 följande:
    Kunde inte hålla mig så köpte en CB digital idag och jajamänsan jag är gravid ;) Lyckligaste stunden på länge. Slippa analysera mina vanliga gravtester sen igår som var svaga. 

GRATTIS!!!!
  • Choccolat
    Helenmedh skrev 2012-03-26 14:12:05 följande:
    Haha ja kag kan nog inte hålla mig :P men han blev så ledsen när vi fick missfall.. Vill inte vara med om det igen. Mardröm..

Men känner jag mig själv rätt kommer jag kasta mig kring hans hals när han kommer hem och berätta :P
    Jag hann inte ens berätta för min man när han klev in genom dörren för han såg på heeela mig! Går inte att se så lycklig ut annars.. Ha ha ha!! 

Vill absolut inte vara negativ, bara berätta ifall att din kille skulle likna min.. Min kille blev.. hmm... glad men försiktig. Lite reserverad. Tog inte ut LYCKAN så att säga. Han var rädd helt enkelt för vad som kunde hända igen, och hur vi skulle må då... Det tog ett tag innan han vågade bli riktigt lycklig! Jag blev kanske lite besviken där och då även om jag respekterade hans rädsla och reaktion..

Hoppas dock självklart att din kille ger dig världens härligaste respons!!!     
  • Choccolat
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-28 11:59:59 följande:
    Hej hopp.
    Någon som vill byta med mig idag? Någon annan får jättegärna skriva den här helvetestentan!
    Jag förstår inte ens fråga ett. Trodde jag hade skrivit klart den när jag insåg att jag helt hade missuppfattat det hela, jag hade skrivit med utgångspunkt problem vad gäller hälsan när jag ska skriva utifrån lösningar för att bibehålla hälsa.
    Det enda som stör mig nu är att det knappt finns någon fakta i våra böcker som beskriver lösningar för att behålla hälsan. Det finns ingenstans där det står att ergonomiska möbler eller friskvårdstimme eller bättre kost gör att redan frisk personal förblir frisk. Det står enbart att dålig kost gör oss överviktiga, brist på motion lika så samt ger oss hjärt-kärl sjukdomar osv osv.
    Jag är s frustrerad att jag bara vill gråta just nu!!! 

Men vänd informationen bara... genom att undvika dålig kost kan man undvika övervikt, genom att öka motionstimmarna kan man undvika övervikt, vilket i sin tur gör att man undviker hjärt-kärlsjukdomar.. vilket i sin tur är LÖSNINGEN du letar efter.. behåll ditt svar och "vänd" orden..

Typ: Undvik (ditt svar på problem) för att nå lösning..  
  • Choccolat
    svea76 skrev 2012-03-28 14:42:38 följande:
    Tack för alla svar .. Det blir nog en sväng till apoteket imorgon  lr i e-m  otålig som jag är :D

Jag skulle tolka dina test som positiva! =)
  • Choccolat

EXPERTHJÄLP TACK!!!!
    En av mina underbara vänner går just nu igenom ivf... Hon tog äl-spruta 17:e mars.. är idag på äl+9..

Imorse kl 8 tog hon ett blankt test...    Här är bild:

Idag kl 14 tog hon ett nytt och får plus! Svagt men syns.. Här är bild:  

Kan det stämma???? Vad tror ni?????? Ni som är insatta i ivf... har ni hört liknande historier????????????? 

ÄR SÅ NERVÖÖÖÖS!! Ha ha ha!!!    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester