Fidelis ad urnam skrev 2012-03-28 11:59:59 följande:
Hej hopp.
Någon som vill byta med mig idag? Någon annan får jättegärna skriva den här helvetestentan!
Jag förstår inte ens fråga ett. Trodde jag hade skrivit klart den när jag insåg att jag helt hade missuppfattat det hela, jag hade skrivit med utgångspunkt problem vad gäller hälsan när jag ska skriva utifrån lösningar för att bibehålla hälsa.
Det enda som stör mig nu är att det knappt finns någon fakta i våra böcker som beskriver lösningar för att behålla hälsan. Det finns ingenstans där det står att ergonomiska möbler eller friskvårdstimme eller bättre kost gör att redan frisk personal förblir frisk. Det står enbart att dålig kost gör oss överviktiga, brist på motion lika så samt ger oss hjärt-kärl sjukdomar osv osv.
Jag är s frustrerad att jag bara vill gråta just nu!!!
Men vänd informationen bara... genom att undvika dålig kost kan man undvika övervikt, genom att öka motionstimmarna kan man undvika övervikt, vilket i sin tur gör att man undviker hjärt-kärlsjukdomar.. vilket i sin tur är LÖSNINGEN du letar efter.. behåll ditt svar och "vänd" orden..
Typ: Undvik (ditt svar på problem) för att nå lösning..