Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mini, jag ser på ditt test... hoppas hoppas hoppas!!!!!!
Mini, jag ser på ditt test... hoppas hoppas hoppas!!!!!!
Vad fint du har skrivit Odetta! Blir så ledsen för både din och minis skull.. Hoppas att ni båda har ett litet frö som stannar snart!
Grattis till era plus idag!!!
Slemmis, nu är det sååå spännande!!! När testar du igen??
Jag är störd!!! Blir sååå sugen på att testa.. Men är i v 16.. Ha ha!! Jag ÄLSKAR positiva test!!!!
Åh Angie jag anar nåt! Håller tummarna stenhårt!!
Slemmis: ha ha ha!!!! Då loggar jag in imorrn med spänning!!!
Fidelis, jag har aldrig märkt av det berömda sekretet men är ändå gravid! Klart du ska utgå från det bästa och njuta av att du får utslag på äl när din kropp krånglat så många år!!! Logga nu ut och hoppa på mannen!
När det gäller att lägga fram fakta, sanningar, så är det sanningar som inte alltid måste påpekas.. När någon visar ett positivt gravtest känns det onödigt att skriva "grattis men du vet att innan bebis är född kan allt hända, mf-risken är jäkligt hög".. På
Samma sätt behöver man kanske inte påpeka att positivt äl-test inte är en garant för att ägget släpper.. Ni har rätt, men det känns kanske lite onödigt.. Förstår ni hur jag menar?
Sassa, jaha!! va roligt!!! Jag trodde jag läste ordentligt men tydligen inte.. Men Angie, skulle du inte låna killens kamera?
Klart du måste testa imorrn Sassa!!!
Angie, väntar med spänning....