• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini, jag ser på ditt test... hoppas hoppas hoppas!!!!!!

• Choccolat
    cutepoison skrev 2012-03-21 16:02:30 följande:
    3 personer (som inte vet att jag försöker) har den senaste veckan frågat mig om jag är gravid av olika anledningar för vi kommit in på det. Vill bara skrika NEJ, det blir ju ingen graviditet. Men säger snällt, nej, det är jag inte. 

Det där ääääär såååå jobbigt!
  • Choccolat
    mammelie1891 skrev 2012-03-23 09:39:27 följande:
    Är det normalt att blöda färskt blod fortfarande, drygt 5 veckor sen MA? Obestämd
    Har bokat rum på en Herrgård i helgen med bastu och grejer, bokar för längesen, trodde verkligen att jag skulle slutat blöda nu..

Kan det inte vara första mensen nu då?
  • Choccolat
    Mini Léonie skrev 2012-03-23 16:22:56 följande:
    TACK FÖR ATT NI FINNS ALLA UNDERBARA TJEJER!

Tårarna slutar inte rinna idag det blev ett tufft bakslag. Lovar att titta till er ibland men orken till annat finns inte just nu...

KRAM
    Stor kram!!!!!!!! Fy vad allt är orättvist ibland!!!!!!
  • Choccolat

Vad fint du har skrivit Odetta! Blir så ledsen för både din och minis skull.. Hoppas att ni båda har ett litet frö som stannar snart!

• Choccolat

Grattis till era plus idag!!!
    Slemmis, nu är det sååå spännande!!! När testar du igen??

Jag är störd!!! Blir sååå sugen på att testa.. Men är i v 16.. Ha ha!! Jag ÄLSKAR positiva test!!!!

• Choccolat

Slemmis: ha ha ha!!!! Då loggar jag in imorrn med spänning!!!

Fidelis, jag har aldrig märkt av det berömda sekretet men är ändå gravid! Klart du ska utgå från det bästa och njuta av att du får utslag på äl när din kropp krånglat så många år!!! Logga nu ut och hoppa på mannen!

När det gäller att lägga fram fakta, sanningar, så är det sanningar som inte alltid måste påpekas.. När någon visar ett positivt gravtest känns det onödigt att skriva "grattis men du vet att innan bebis är född kan allt hända, mf-risken är jäkligt hög".. På
    Samma sätt behöver man kanske inte påpeka att positivt äl-test inte är en garant för att ägget släpper.. Ni har rätt, men det känns kanske lite onödigt.. Förstår ni hur jag menar?

• Choccolat

Sassa, jaha!! va roligt!!! Jag trodde jag läste ordentligt men tydligen inte.. Men Angie, skulle du inte låna killens kamera?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester