Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gummsan, vad var det för problem med boobsen..? Jag fattade inte..
Gummsan, vad var det för problem med boobsen..? Jag fattade inte..
Under täckmanteln "ärlig" har vissa kommentarer sårat några tjejer i tråden. Den "ärlige" har många gånger påpekat att det är dumt att ge falska förhoppningar osv.
Mer eller mindre varje gång har jag tyckt att dessa kommentarer varit oförsiktiga och onödigt bryska.
Men idag blir det nog jag som säger ifrån... Jag tycker att det är dumt att skriva att man ska strunta blankt i vad läkare och bm säger, när dom säger saker vi inte vill höra. Deras ord är inte lag, och dom har inte alltid rätt. Men dom har erfarenhet och säger saker av en anledning.
Det är inte ovanligt att man får ett mf trots att hcg ökar. Ofta beror det på att någon "rest" sitter kvar i livmodern.
Jag önskar alla ett plus på stickan, tro mig! Jag följer er, jag gläds och är ledsen med er. Men jag tycker det är jättedumt att säga att vi ska sluta lyssna på läkare... Jag hoppas även att jag uttryckt mig på ett sätt som gör att ingen blir förtvivlad och vill lämna tråden...
Olika familjejurister har ibland gratis rådgivning. Gå på en sådan så ska du se att du har bra mycket mer än ett ps3 utan att ens blinka...