• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grodan74 skrev 2012-03-05 08:05:42 följande:
    i morgon eller på torsdag hade äl flyt för 14 dagar sen i morgon..
    som sagt jag ser !! har alltid gillat cb innan men tycker alla får något spök på dom !! =( jag själv köper också dom ! men jag hoppas verkligen det är nåt men kanske lite tidigt med digitalt 
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-05 08:09:10 följande:
    GODMORGON TJEJER 

-swe hur mår din flicka idag?? 
    jodå feber =( och hon har smittat pappa! tur man är ledig idag så man kan vara sjuksköterska =)

hon är piggare men ff sjuk ! tack som frågar =) hur är det själv ? 
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-05 08:19:55 följande:
    ÄNTLIGEEEEN BIM!! Att de sista dagarna ska vara så sega. Ingen mens inom räckhåll än så länge... :)
    håller tummarna 
  • sweasmamma

jag har fått brett med cb och inte varit gravid, men det är ju inte spök på ALLA , vissa är ju FAKTISKT plus =)

• sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-03-05 09:30:49 följande:
    Jag mår bra. :)
    Inskrivning hos BVC imorgon. Allt känns fortfarande så overkligt.
    Hoppas på att få göra ett tidigt VUL för att se att allt fortfarande ser bra ut. :D
    vilken v är du i ?? alltså vul gör dom väl mest om det verkar vara nåt fel??

annars ska du väl på rul?? där brukar dom se så allt står rätt till 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-05 09:17:45 följande:
    men vad är det du sägervFörvånad vad har hänt? här har jag visst missat nått.
    ja en kompis dotter......usch , hon sprang och snubblade, rakt in i en betongpelare och slog sig ganska kraftigt , fick sövas ner och blev sydd och så men hon mår bra nu ..trots omständigheterna=)
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-05 08:25:54 följande:
    tack!
    Hur är det med dig nu? Man missar så mycket av tråden om man är borta ett par timmar..
    jo det är ganska bra! dock har resterna från mf inte kommit ut än =(
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-03-05 09:41:47 följande:
    7+4 idag.
    Med tanke på att jag har PCOS samt att min sambos bror har Sotus syndrom så tror jag att dom måste hålla koll på mig. Hans bror hade fel på hjärtat när han låg i magen och nu är han handikappad.
    Vi med PCOS har större risker med en graviditet än en "normal" eller hur man ska säga. :)
    Min sambos kusin fick missfall i vecka 11 och eftersom vi försökt så länge så är vi rädda att det kommer gå fel.
    aha okej då förstår jag ... men det är väl först runt v 13 man kan se någon avvikelse va?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester