• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-03 10:38:35 följande:
    Jennie:
    Jo men ärligt. Är det inget efter såna streck på testlagret då kan ju alla test på marknaden utgå!!!
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 11:38:01 följande:
    Knasten:
    Så sant... Jag har nog bara svårt att greppa att det varit ett tidigt mf eller en kemisk grav trots att gyn läkaren sa det. Jag tror mer på spök och har fått för mig att "vi inte kommer lyckas" knäpp? Mmmm
    jag trodde inte heller ..men efter mitt starka cb "spök " så misstänkte jag och jag hade rätt, jag va gravid men det va ju mf! hellre att jag inte vetat alls än se en fostersäck .då kom ju hoppet att nåt skulle vara där,men ist va det rester..bläää!! då hade jag hellre varit ovetandes
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-03 11:50:29 följande:
    förlåt, hoppar in. hur såg ditt CB spök ut?
    det va ju tydligen inte spök då jag va gravid tydligen men tidigt mf.. ska lägga in den och visa dig 
  • sweasmamma
    Millan91 skrev 2012-03-03 12:17:27 följande:
    Vet inte om jag fått ett spökstreck eller ej, vet heller inte om det är positivt eller negativt. Kunde se en grå skugga, men vissa säger att det är spökstreck.. Såhär såg mitt test ut.. Från RFSU

alltså sjukt svårt att se!!svart vitt?? har du inte med färg plus att bilden är suddig 
  • sweasmamma
    Millan91 skrev 2012-03-03 12:17:27 följande:
    Vet inte om jag fått ett spökstreck eller ej, vet heller inte om det är positivt eller negativt. Kunde se en grå skugga, men vissa säger att det är spökstreck.. Såhär såg mitt test ut.. Från RFSU

visst man ser ett streck till men svårt att säga som sagt 
  • sweasmamma
    779211 skrev 2012-03-03 13:41:09 följande:
    Uppdaterar som lovat (känns som jag är överallt haha). Fick detta imorse, syns bättre i verkligheten! Woho!!!

Grattis 
  • sweasmamma

sara. trixade 

NÅT syns men inte många här är okej med cb,visar gärna spök .. självklart inte alla men man blir skeptisk
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester