• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej tjejer. kikar in snabbt !ligger i VÄRSTA influensan, ont i varenda mm i kroppen, snorig ont i halsen feber och hosta!!

min make väckte mig nyss med the macka och halstabletter, men nu ska jag sova igen  

• sweasmamma

god morgon girls... jennie,spännande!!

jag hska försöka läsa ikapp, ojoj , typ 100 sidor minst =)

ingen feber  idag , sjuk träningsvärk i magen då jag hostar !!

VÄRSTA vattniga flytningarna??!!! känns som jag kissar ner mig ibland, min kropp alltså !!!! 

• sweasmamma
    lillasysterjessa skrev 2012-03-03 08:22:03 följande:
    Hej tjejer! Snabb fråga..
    Hittade ett cb jag testade med i tisdags som inte blivit slängt.. Det var neg då men nu är det ett tydligt plus. Köpte ett 2pack och på det andra testet fick jag det välkända cb-spöket, men det testet har bleknat nästan helt.
    Har någon annan råkat ut för "torkade" tydliga plus?
    Tack för all er test-expertis!!
    japp ... men har du bild?? är det smalt?
  • sweasmamma
    MrsMG skrev 2012-03-03 08:12:39 följande:
    Sweasmamma - Hur har det gått med allt?? Testade du dig? Va sa dem när dem ringde??
    nej jag testade inte mig, dom sa bara att hcg va neg ! så det som finns i fostersäcken är rester av ett mf, antagligen därför jag blödde så lite ! efter min nästa mens ska jag boka in gynbesök för att se att allt är ute !
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-03 08:18:14 följande:
    Hoppas hoppas Knasten jag mailar dig snart, sambon. Sitter vid datorn Sweasmamma jag har alltid fått vattninga flytningar efter äl
    aha okej men då vet jag =) aldrig haft så innan , iaf inte så mkt!!  men att jag haft äl verkar ju nä'stan konstigt då jag haft ett mf och rest finns kvar i kroppen ,verkar lustigt 
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-03 08:29:46 följande:
    vad tror ni?

jag ser ganska tydligt på första men inte dom andra .. när är bim
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-03-03 08:43:16 följande:
    Sweasmamma: Enda gången jag brukar ha det är i början av varje grav.
    min kropp är ju lite lustig....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester