• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 14:22:00 följande:
    FRUN om jag får be ha ha

än så länge håller jag det inne iaf.. o nu dricker jag kaffe... det smakar inget gott vilket KAN vara ett symptom det också ha ha.. om man nu ska leta liksom. Förra gången jag var gravid kunde jag inte dricka vanligt kaffe förrän i sjätte-sjunde månaden... latte macciato var det enda som gick ner och det var typ 1 msk espresso och 5 dl mjölk i den jag köpte ha ha...
    jag kunde dricka kaffe när jag va gravid med dottern , kunde dock INTE äta pizza och skitmat .. nä nä,husmanskost och cocktailtomater levde jag på =)

just nu har jag sjukt ont i livmodern...som vanligt !!! ska försöka bli ledig imorgon så jag kan gå till dr. sen nupp ikväll sen nedräkning till nästa bim =) 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 14:26:00 följande:
    det är bra.... nuppa på bara....
    *puh* japp man får la ge sig på han ikväll igen då 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 14:29:15 följande:
    Its a dirty job but somebodys got to do it
    ha ha..mmm det är ju så =)
  • sweasmamma
    BeMa skrev 2012-02-29 14:31:29 följande:

Åh va mycket mysiga magar överallt :) Får väl dela med mig av mina med :)

v.13+3

v.37+1 2 veckor innan plutten titta ut :)
    Åh vad man saknar den där tjocka kulan!!
    såå fin , ja visst saknar man det MEN jag hade en mkt jobbig grav med myrkrypningar i benen från ca v 15-38+1, INGET hjälpte så jag snittade 3 timmar sömn /dygn .... men hoppas nästa grav blir lättare =)
  • sweasmamma
    BeMa skrev 2012-02-29 14:47:11 följande:
    Uschdå :/ De låter inge vidare!
    Jag hade en riktigt drömgraviditet med endast lite falsk ischias från v.20-26 tror jag :) Men fick istället världens skräckförlossning :/
    och jag hade drömförlossning , visserligen värkar i 12 timmar men krystvärkarna började 12.30,hon kom 12.39 =)
  • sweasmamma

fyyyy, illamående som f*n.. ont i magen , men slutar snart , ska kasta mig på soffan en stund där hemma! blev inte ledig imorgon =( 

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 15:44:05 följande:
    PÅ TIDEN!!!!! 

Håller tummarna för dig/er att det inte är något allvarligt.
    tack , jag hoppas också det !!

för läääänge sen så hade jag så här ont , de sa att äggstockarna kan rotera lite och det gör hemskt ont ... vet inte alltså men denna smärtan har jag inte haft tidigare =( 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester