• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

imorse kl 06
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-29 07:35:20 följande:
    Swea: jag har också fullt utslag idag! Följas åt till bim!?!? :))
    jaaa=) hoppas för oss båda nu !!!! försök nr 9 =) denna månaden är våran eller hur knasten ? =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-29 07:35:20 följande:
    Swea: jag har också fullt utslag idag! Följas åt till bim!?!? :))
    har ni fått till det mycket ?
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-29 07:50:45 följande:
    God morgon!!!

Fy vilken natt. Vaknat flera gånger o måste upp o pissa.. Vaknade av att ena hunden gnäller o vill ut. Släpper ut henne o lägger mig igen. Nu på morgonen har hon gjort inne lite överallt. O dålig i magen.. Fy.. Sitter här o vill lägga mig igen,men väntar på att en lastbil ska komma med massa grus o skit. Vi ska fixa mera i ordning nere vid sjön..

Idag går jag in i v 12 Kyss Jag mår lite bättre,men fortfarande långt ifrån hundra ...

Hur går det för er andra???        
    skönt att du mår bättre =) v 12 är ju nästan guldvecka ju =) 

• sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-29 10:36:05 följande:

HERREGUD JAG ÄR GRAVID!!!!!! JJJIIIIIIPPPPPPPIIIIIIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!   Hjärta{#emotions_dlg.flower}SkrattandeGravidSkålPlusNalleHjärta
    GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-29 10:49:46 följande:
    Ååååååååå herregud ändå......... shit, visst e de nå där? =P
    japp =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-29 10:50:42 följande:
    Knasten och sweas: ni får flyga på gubbarna era ikväll =)
    jag hade pos test igår hela dagen så vi körde i förrgår och igår, hoppas jag kan få mig lite ikväll också =)

lite svårt också när man inte mår TOPPEN ,känner sig ganska osexig med svullen mage och illamående =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester