• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kolla kolla 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-28 13:02:17 följande:
    skickade alla bilderna till min bästa kompis nu, men hon säger att det är tomt...tok-.negativt är nog bara inbillning då
    det ÄR INTE tomt ... det ser vi ju !!
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-28 13:06:03 följande:
    haha..nää det var inte bilderna hon syftade på fick jag veta nu.. mailet var helt tomt....

så hon såg "inget" ...det är helt tomt ha ha ha...
    jaha.. HA HA HA
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-28 13:06:05 följande:
    OJ vad spännande =D  tack för era svar och "trixande"

CB'et ser tok negativt ut nu - helt blankt igen. Men apotektets har inte ändrat sig alls utan visar samma resultat som inom de 5 minuterna man ska avläsa och det syns faktiskt bättre irl än på fotot, även inom tiden sas.

Jaha då får man hålla tummarna och testa imorgonbitti igen och se... köpte två tvåpack så har ett apotekets och ett CB kvar. Dock lite tveksam att man skulle vara gravid när CB visar NOLL resultat.. ?! Men det kan ju vara tidigt än.. tror jag är på bim-3 idag eventuellt -4.

Slemtorsk när har du BIM?       
    jag ser på cb`t också =) fast trixat 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 13:09:57 följande:
    Har man BIM typ två veckor efter att ägget har SLÄPPT eller två veckor efter första positiva ÄL-testet?
    jag har bim dagar efter äl!  
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-28 13:18:13 följande:

ok .. en bild till om ni står ut =)   Slemtorsken - jag har nog också på fredag "tror jag".. cykeln har varierat från 24-29 dagar ca ibland.

tagit i fönsterkarmen i fullt dagsljus fast med blixt så det är därför det ser mörkt ut.  Övrigt är det alltså helt otrixat.
    Men ja.. det är ju bara att vänta och se imorgon igen!

Tack för hjälpen!     
    preggo preggo preggo 
  • sweasmamma
    BeMa skrev 2012-02-28 13:14:10 följande:
    Åh så kom tant röd som ett brev på posten!! Diskuterar med gubben om vi ska göra ett sista försök iaf, men båda e lite anti decemberbarn. Då jag själv vet hur jobbigt det är (född 31 dec) så vet inte.

Klickar hem äl test nu iaf, så kanske blir ett försök iaf. Jag vill ju!! Bara att väääääänta, hatar denna jäkla väntan :/
    SKITMENSDemon
  • sweasmamma

vi ska ta en paus om jag inte blir gravid denna månaden , decemberbarn ... ja inte kul att fylla på julafton kanske men en bebis är en bebis , men vi pausar isf bara för att koppla bort allt och bara njuta av varandra och vår UNDERBARA prinsessa =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester