• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

inget pos äl test än så länge , maken iväg och tränar krav maga nu , han brukar vara färdig efter träningen men han får allt träna lite när han kommer hem =) he he, sen imorgon ska han till gbg, men hemma på kvällen igen så vi får försöka köra idag imorgon onsdag ...MINST =)

vår sista månad nu ju =) blir vi inte gravida nu så ska vi lägga bebis verkstad på is i 2-3 månader, bara pausa och rå om varandra =) 

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-27 19:07:39 följande:
    ska jag ta ett test på kvällen nu??? asså inte just nu, svärföräldrarna är snart här men senare? försöker hålla mig men e sååå kissig nuuu
    jaaa testa testa !!!!!
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-27 19:13:52 följande:
    gör de =) ska ja me göra, fast senare =) nu ska pojkarna isäng =)
    väntar spänt på test !!! =)
  • sweasmamma
    Anni Me skrev 2012-02-27 19:31:28 följande:
    glömde bilderna :P

woohoooo... ser riktigt bra ut 
  • sweasmamma

knasten : 

nej jag har inte varit hos dr!! dum som man är men jag vill inte besvära någon samt att jag jobbar mkt osv ... det är så dumt men jag har ju inte den smärtan längre ! just nu bara sjukt illamående och det kommer inte smygandes .. det säger bara pang så känns det som jag ska kräka, men det är ingen grav , bara konstig kropp

jag kanske är känslig för borago , vem vet =) ??

nu blir det nattning av dotter sen NUPP MED MAKEN =) ha ha ha 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 20:24:24 följande:
    Knasten:
    Ja det händer nog väldigt många av oss här inne. Som gyn sa till mig... "testar man tidigt får man veta sånt man inte skulle fått veta annars kanske" så sant!

Även om det var en kemisk så är det väl "lite bra ändå?" för då går det förhoppningsvis lätt för er att bli gravida nu och nästa gång "står allt rätt till" och då stannar fröet....
    i vilket fall som helst hade det varit sjukt roligt om du blivit gravid när du verkligen inte försökte =) ska hålla en extra tumme för dig =)
  • sweasmamma

jag ska verkligen kolla upp det ! men tankarna går ju till ex magkatarr då illamåendet är så illa och inget hjälper men , jag ska försöka få en tid när jag är ledig från jobbet =)

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-27 21:00:17 följande:
    Swea: har du testat omeprazol? Jag har kronisk magkatarr och det lindrar för mig..
    japp en om dagen !!! hjälper inte=(
  • sweasmamma

slemmis... såna streck har du INTE fått förut !!! jag ser tom på det otrixade!!! sjukt spännande!!!!!!!!!!!!=)

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-28 07:35:54 följande:
    grattis
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-28 07:19:38 följande:
    ja eller hur.. men så länge det känns som det känns i magen...dvs mensigt så vågar jag inte slappna av o låta hoppet ta över... men som en liten sidnotering.. så vill jag ha den här....

www.barnvagnar-webbutik.com/produkter/barnvag...
    ALLT DET FÖR 3995?????? så snygg den va=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester