• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jaha ..... här sitter jag och är fortfarande dålig =( varit med dottern hos dr, pratade med min mamma och ville ha en axel att gråta mot.... hon sa ungefär så här.. GÅ TILL DOKTORN!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

just nu
    *illamående
    *ont i magen ner på vä sida
    *trött
    *yr, konstig i kroppen
    *1 dags mens ,sen lite brunt
    *1 spökplus
    *1 neg test 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 17:10:17 följande:
    Haha ja då vet jag inte vart jag ska bli av då är ju världens väldans konstig Skrattande

Tycker att du ska gå till doktorn med....
    mmm får nog göra det , haft så här ett tag =( 

• sweasmamma

det gör jag ofta =) 

men till saken hör att den vatt högt placerad denna gången och t o m nu vid denna blödningen så är den ..stängd??!!!!och högt placerad samt lite bakåt... min brukar vara mkt öppen ..... 

• sweasmamma

alltå den har varit så hela tiden , från äl , ca!! tom under min "mens"

hmm, fast men lite mjuk... typ  

• sweasmamma
    LinaLoj skrev 2012-02-22 17:34:01 följande:
    Det är lite kul för jag fattar precis vad du menar med " fast men lite mjuk typ" hehe
    Men alltså när har du BIM? 
    ha ha... den 20:e och då fick jag mens, varade i 1 dag ! fått ett "plus" men sen neg efter blödningen med ett annat märke... säkert inte gravid men mår konstigt bara .. och under mensen borde väl tappen vara öppen ???
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-22 17:35:37 följande:
    Nu blev jag orolig. 
    Läste att om man spontan testar sig och får fullt utslag på ÄL test så kan man mycket väl ha missat luckan för befruktning.
    Jag började testa den 15/2 och fick fullt utslag (glad gubbe) den 17 och 18e. Vi började ha regelbunden sex när jag började testa.
    Kan jag ändå ha missat den? 
    nej det tror jag inte =)
  • sweasmamma
    LinaLoj skrev 2012-02-22 17:40:50 följande:
    Fast jag har läst om gravida som fått en liten blödning när de skulle haft sin mens! Och jo tappen är öppen när man har mens. 
    Allt låter ju jättekonstigt! Förstår om du är förvirrad.  Hmmm... Kanske skulle du gå till VC och kolla så du itne har fått flunsan?

Och joooo jag tror att du är på smällen....
    Jag mådde som du när jag var med min första. Fick itne blödning som du vad jag kan minnas men mådde skräp. 
    ja jag mår skräp ja .. ha ha ha, men mitt test va ju neg ..igår tror jag det va !! apoteket hjärtats test , vet inte hur dom mäter. va inte morgonurin!

det som förbryllar mig är en stängd tapp sen ett par dagar efter äl och 1 dags mens.... men jag får se hur det utvecklar sig =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester