• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sassa87 skrev 2012-02-21 11:49:43 följande:
    oket tack. men det är konstigt att få streck på fem olika cb nu. såg du mina inatt som jag la in
    ja verkar lustigt 
  • sweasmamma

hallon!!!! NÄÄÄ=( fy , så ledsen för din skull!!!

köpt ett apotekets test nu , ska snart testa men vet att det är neg , dr imorgon!! måste vara magkatarr,sjukt illamående och ont i magen =( 

• sweasmamma

jag hade ju apotekets hjärtas test , klart att det måste stämma eller hur ! Mensen TOTALT slut , varade alltså 1 dag !!!!mår sjukt illa, trött ont i magen och sjuk huvudvärk samt OLIDLIGT trött!!!!

det måste ju vara något fel på mig ju !!!!!! =( 

• sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-21 19:43:32 följande:
    Gumman då
    riktigt jobbigt alltså , min man vill köra in mig men jag vill inte ,måste jobba imorgon!!!detta är svinjobbigt....känns inte som magkatarr heller =( fy 
  • sweasmamma
    Emmsie skrev 2012-02-21 19:48:07 följande:
    Hej, någon som minns mig? Plussade 10 dec, och hade en underbar jul och nyår. Fick sedan konstaterat MA 6 jan. Tog sista omgången cytotec 25 jan. Hoppas snart på ÄL så jag kan komma tillbaka till den här tråden och alla härliga personer som håller till här (har kollat in tråden lite då och då så att jag håller mig uppdaterad)
    Kramar!
    håller tummar för plus. jobbigt med ma =(
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-21 19:47:54 följande:
    Tack för att du lagt upp den  
    Jo jag är gravid och mina är mycket starkare än såhär, jag vill kolla vad ni tror om detta, jag har en arbetskamrat som haft pstav (plockade ur den för två veckor sen) och började sedan med pspruta , hade en konstig blödning veckan innan hon plockade ut staven och jag bad henne att göra ett gravtest men det hade hon inte gjort, köpte ett idag till henne så hon kom in till mig på jobbet och hon testade där, strecket syns tydligt men är svagt.
    Hennes mamma säger att det är så svagt så det behöver inte vara något medans jag tror att det är nått, kan även vara så att hon hade mf då hon fick blödningen och hcg är på väg ur kroppen, vad tror ni? 
    aha , som det ser ut nu är hon gravid men om hon tar ett nytt så ser man om det blir starkare ju 
  • sweasmamma
    sassa87 skrev 2012-02-22 06:45:52 följande:
    oj dom kom inte med

där ser man ju streck ... fast jag fick ju så "tydligt svaga" och det va inget !! litar inte heller på cb tyvärr men hoppas det är nåt hos dig =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester