• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sassa87 skrev 2012-02-22 07:09:32 följande:
    ok ja förstår. får ta anat sedan. men jag har ju en hel del cb hemma.
    ja för nåt svagt ser man ju =) hoppas det inte är spök =)
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 07:43:20 följande:
    tack tjejer, jag vet att ni har rätt och ändå letar man halmstrån, fast man vet :(

jag vill att ni ska veta att alla av er är fantastiska omtänksamma underbara människor, ni stöttar och finns alltid där för alla, från botten av mitt hjärta, tack tjejer, det ni gett mig under all denna tid och nu när det är mf, betyder världen för mig!

jag kunde inte önska mig bättre lojalare sällskap än er, jag får mer stöd av er än min man, han kan ju inte sätta sig in i detta lika väl som vi, och efter allt vi gått igenom vill jag säga, jag älskar er! ni är underbara människor och ska vara stolta över etran empati och medkänsla kram! 
    HjärtaHjärtaHjärta
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 07:49:29 följande:
    Vilket menar du att du ser på Sassa? Bara nyfiken
    cb`t!!! jag ser också men jag fick ju kraftigare och det va tydligen spök så ... nä jag litar inte ett jota på cb men visst för vissa funkar det säkert, jag tror man kan ta cb när mensen är sen ,då får man nog korrekt svar 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-22 11:27:18 följande:
    ska jag ta sista Borgao kuren idag då el????
    ja ... =)
  • sweasmamma

dottern ska till dr idag , jag vill också =( mår PISS!!!!!!! illamående trött som TUSAN och ont i min mage!!!

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-22 11:42:49 följande:
    ja då gör jag de, eftersom ältestet visade både idag och igår =)

åååååååååå va ja hoppas...... blir galen haha

hur mår du nu? kram
    mår inge bra !!! =( mår illa,ont i magen och trött samt konstig i hela kroppen,blir yr flera ggr om dagen ! riktigt jobbigt 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-22 11:48:29 följande:
    fy så jobbigt =( kommer de meer av tanten då el e de ingenting? Du aknske skulle ha pratat med läkarn då du liks är där. kram
    vi ska till barnläkare =) nej ,inatt hade det kommit lite brunt bara , inget annat 
  • sweasmamma
    sassa87 skrev 2012-02-22 12:26:31 följande:
    bim är på lördag
    stannade plusset kvar ?? man ska läsa av det efter 2 min =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester