Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
LisaW111 skrev 2012-02-28 09:30:58 följande:
Hej Tjejer, det var jag som la upp en bild på ett svagt pos CB igår.. fick ingen möjlighet att shoppa test på vägen hem, därav blev det inget test imorse. Men ska köpa nu på lunchen. Tänkte hålla mig fram till dess om jag kan.Tittade många gånger på bilden av testet igår ikväll men efter att ha surfat en del på CB och falska utslag så känner jag mig rätt missmodig... Känns som om det var ett spökstreck. Jag vet inte... men känner inga direkta symptom heller. Tror vi prickade ÄL rätt bra denna månaden så chansen finns ju men informationen på nätet verkar tala emot. Tjejer som skrev att de fått 20 st sådana falska plus m CB osv osv.
Är strecket grått är det visst ett spökstreck.. och är det blått (även svagt) så är det positivt, men omöjligt att avgöra på mitt tycker jag.
Summan av kardemumman: tror inte jag är gravid men är ändå spyfärdigt nervös inför lunchen då jag ska testa ;S :) tja.. ville inget särskilt med inlägget.. nog bara lite nervös :)