• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BeMa skrev 2012-02-28 14:11:22 följande:
    Ne har inte testat idag, är på semester hos min mamma och har inga mera tester med mig :p

Åh vad är de?
    det är när man blivit gravid men kroppen har inte hunnit skicka upp signaler till hjärnan att mensen ska stoppas !!då trängen mensen igenom 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-28 14:13:40 följande:
    Swea: känner ingen det, samma här.... Yr också ont i hela magen, även molvärk...
    jättekonstigt , vatt så i 3 veckor nu , blir också yr ibland, hunger som kommer som ett smäck och då mår jag sååååååååååå illa ...så det låter ju som katarr men sen känner jag mig febrig och ont långt nere i magen ...åååhhhhh 
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-28 14:22:20 följande:
    Soffiie: dit jag tänkte boka kan man få en tid nästan på dan... Men bokar kanske en v fram
    du kan nog se foster och hjärtslag ... hjärtat börjar ju slå i v 5 sen från v 5 är det ju möjligt att se 
  • sweasmamma

men safina!!!! JAG KUNDE JU KÖPA AV DIG =) 

jag har ju så svårt att beställa från testlagret då man måste hålla på med bg och skit !! har tagit mig mega-energi och tar flera timmar .. grrr och hmpf  

• sweasmamma

har inte varit iväg än.... smärtan kommer i intervaller!!!när jag hämtade dottern trodde jag att det va kört,att jag skulle svimma men nu känns det liiite bättre 

• sweasmamma

morrn tjejer! jag åkte alltså INTE in igår då jag tyckte det kändes bätrtre, det kommer ju i intervaller så jag ska beställa tid idag och se om jag kan komma i veckan =)

Kollade äl test kl 6 imorse, FULLT utslag.. jag brukar bara ha fullt utslag en tid på dagen sen blir testen svagare samt att jag får aldrig starkt innan kl 10 på morgonen =) ha ha

lägger in bild snart  

• sweasmamma

alltså nu har jag haft fullt utslag i 24 timmar =) 

myst i förrgår och igår ... innan dess har vi inte hunnit =( 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester