• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillasysterjessa skrev 2012-03-03 08:44:23 följande:
    Har bild hemma, är på jobbet nu. Det är lika brett, samma färg och syns tydligt. Men som sagt torkat i 5 dagar
    i 5 dagar???? nej ... alltså det hade jag inte litat på utan ta ett nytt ist 
  • sweasmamma
    Isaura skrev 2012-03-03 09:24:22 följande:
    Godmorgon tjejer!
    Jag är ofta härinne och läser om er, ja..nu behöver jag er hjälp. 
    Vad säger ni om dessa test? Väldigt suddiga bilder, jag kunde verkligen inte få till någon bra. Strecken syns tydligare  verkligheten, såg dem typ när jag gick in i badrummet:)

Men om någon skulle vilja trixa så vore jag väldigt tacksam:)

behövs inget trixning !! GRATTIS du är gravid
  • sweasmamma

ja här får man knuffa sig fram trixy =) man får INTE ta det personligt utan bara puffa på så får man svar =)

jennie, det ser NICE NICE NICE ut  

• sweasmamma

trixy ! alltså det är ju alldeldes för tidigt ... klart du kan plussa du har ju många dagar kvar eller hur

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-03 10:07:47 följande:
    Ja e i chock för jag har aldrig fått sånna här utslag på testlagret, har kunnat ana nå men de ha aldrig varit så här =)
    kanske bara för det är bebis i magen =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-03 10:35:23 följande:
    Ja sådär har de ALDRIG sett uuuuuuuuuuut =) ååååååååååå nu börja ja grina =)
    Skrattande
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-03-03 10:09:20 följande:
    ingen som vill avvara något grav test samt äl test ?? om någon har många av dom???
    puffar lite 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester