• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-03-06 07:33:33 följande:
    Usch. nervös redan och posten kommer mellan 12-13..

men vet ni vad. Om jag inte får plus idag så blir jag galen. för lyssna här.

jag stor och ska hälla mjölk i kaffet och tittar på paketet.
    5e mars. hmm  
    Kollar på kalendern.
    Hmm 6e idag aja det går.... VÄNTA 6e?? 6e mars??? Jag plussa ju för fan den 6e mars 2011!! Sluta det är inte sant.  

så om det inte blir pluss idag, så känner jag mig blåst. för alla cb har ju visat lite starkare, rfsu har visat, jag har den där konstiga värken och brösten gör ont på det där konstiga sättet 
    va roligt det hade vatt =) he he
  • sweasmamma
    Niillis skrev 2012-03-06 08:21:41 följande:

Hej tjejer har  ni lust att hjälpa mig tyda detta test som jag tog imorse? det syns mer i verkligheten men det är så svårt att ta foto på ett test

dom första bilderna är för ljusa ... 
  • sweasmamma

jaha, jag har en känsla.. att det INTE har lyckats denna gången heller !!

jag är inte negativ bara realist , 9 lååånga försök !!! =( 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 08:26:02 följande:
    Okej men det finns ju andra apotek numera med "Apotekets egna test" men det är sant. Preg och CB är det som finns på de flesta apotek och jag förstår om du inte orkar springa runt

Kan du inte klistra in dina bilder i ett inlägg? Vill se men har svårt att bläddra bakåt på mobilen....
    ger preg spök ?? bm brukar rek dom =)
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-03-06 08:28:01 följande:
    Men ditt mf måste ju komma ut först innan du kan bli gravid igen ? så det är ju inte så konstigt om ni inte lyckas denna månad ? 
    jaså...det visste jag inte =( va f'n.... ja ja, lika bra , vi skulle ta paus efter denna gången !! men har jag verkligen kunnat ha äl ??jag menar mina äl test !??
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 08:35:48 följande:
    Swea:
    Men det är inte helt otänkbart eftersom läkaren inte såg nån ÄL. När jag var på gyn efter mitt tidiga mf så sa hon direkt att ÄL va precis just då...

Dina ÄL test ska man nog inte lita blint på så det faktiskt är så att ÄL test kan reagera även på andra hormon....
    nä jag tänkte mest om ägget redan släppt =( äh nu blev jag nere! vi har sagt att vi ska pausa ett par månader nu ! så nu ska jag bara njuta och mysa med bästa kompisens bebis som kommer om ett par veckor !!

jag ska vara med på förlossningen samt är jag gudmor så det blir massa masssa gos och mys=)

• sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-03-06 08:34:19 följande:
    Alltså jag vet inte, men antar väl att det är så. Visserligen jag blev ju gravid direkt efter mf, men jag tror allt kom ut på en gång ( fast det är ju dock inget jag vet ) Men det låter ju mest logiskt att allting måste komma ut. Tänker mest eftersom du haft så ont och sånt, och eftersom dom sa på sjukhuset till dig att de kommer med nästa blödning, så bör du nog ha en blödning och sen är de "fritt fram" . Äh vad vet jag ? hehe. Håller på dig hur eller hur! Men om det nu skulle vara så att du inte är gravid ge det en månad till, så iaf du gett kroppen en chans att hämta upp sig igen! :) 
    ja det är sant , man blir sååå frustrerad bara !!!!! men som sagt , nu tar vi paus ! =) men jag kommer LÄTT hålla mig här och peppa runt på alla andra =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-06 08:45:00 följande:
    Är testen nog stark för att jag ska törsa ringa gyn?

ha ha,, såååååå ska ett cb se ut =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester