• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-07 09:06:21 följande:
    Hahaha nej ingen av oss här inne gillar väl att vänta.
    Och du.. Jag hoppas inte du tog illa vid dig nu av vad jag skrev?

www.testlagret.se
    Utan tvekan mest för pengarna :) Sällan "spök" som vi annars fått på de flesta märken...

UNDERBART!!!
    Mår du bättre nellie?
    nej självklart inte =)
  • sweasmamma
    Sömntutan skrev 2012-03-07 09:10:43 följande:
    Är kassettesten bättre än stickorna eller spelar det ingen roll?
    hmm aldrig provat kasetterna men jag hade tagit stickorna ...
  • sweasmamma
    Sömntutan skrev 2012-03-07 09:16:05 följande:
    OK, då kör vi på stickorna...tack för hjälpen och förlåt om jag går lite OT.
    alla här är crazy ..välkommen =)
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-03-07 09:58:09 följande:
    gick inget bra denna gång heller Rynkar på näsan skulla vara i v 9+2 men fostret var i v 8 och han visste inte riktigt om han såg hjärtat eller om det var flimmer på skärmen. Fick lämna hcg och ska tillbaka på måndag och lämna nytt hcg för att se om det har stigit eller sjunkit.
    men nääää
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-07 09:50:33 följande:

Alexander =) tror ja våga mig på ett grattis =)
    ser ser ser =)
  • sweasmamma

hela min kropp är ur balans!!! luktar sjukt mkt svett =( jag luktar aldrig svett , inte ens när jag tränat liksom !! riktigt frän tonårslukt ... urk Kräks

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-07 12:34:16 följande:
    Swea:
    Jag känner igen det där. Min kropp tog ju 2mån på sig efter mitt tidiga mf innan den nu verkar ha blivit "normal" så det kan ta tid. Jag hade ju massor av värmevallningar, var svullen och mådde illa. Nästan så att jag ert tag trodde att jag var gravid fastän vi inte haft sex ens i närheten av ÄL i februari. Haha! Hoppas snart du är på banan igen... Ska ni pausa nu eller kör ni en månad till sen när mensen är som vanligt igen?
    nej vi pausar ... vi vill båda ha barn men vi har faktiskt en underbar dotter och vi planerar inför vår utomlandsemester sen sommarsemester, vi söker boende i Göteborg så vi har så mkt annat nu och tänka på !!

jag har haft både mf och ma innan men aldrig varit så här!!!! jag svettas inte men luktar svett , mår inte illa inga svullna bröst eller så ...men fått finnar och luktar svett ..som jag aldrig har annars !! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester