Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
De är ju positiva och fick du även pos på digitalt idag då är du väl gravid antar jag
De är ju positiva och fick du även pos på digitalt idag då är du väl gravid antar jag
Det kanske bara var något fel på det digitala som visade negativt. För det där är ju helt klart ett plus. Hur nära bim är du?
Kolla upp det! Svängande hcg kan innebära utomkvedes.Vill inte skrämma dig men håll koll iaf... :)
Kanske lika bra att du kollar upp det hos barnmorska/på vårdcentralen så att du får ett klart besked och kan slappna av?
Jag har själv aldrig haft det. Men tror att man får ont till sist. Det är ju när det börjar växa. Men tycker också du ska kolla upp så du vet. För de testen är ju väldigt positiva. Samtidigt borde du ha jättestarkt streck vid det här laget.
Hej tjejer.
Behöver lite råd. Kan någon förklara för mig varför jag testar negativt hos bm när jag får dessa resultat hemma? Vet egentligen inte vilken vecka jag kan vara i men troligen gått in i 8? Cykelns längd vet jag inte. Tog nyligen ut min spiral. Det enda som är konstigt här hemma är att de digitala inte slår över till 2-3 veckor. Men ingen blödning å de digitala visar gravid å testerna blir starkare här hemma. Varför blir det inte Pos hos bm? Jag blir galen. Var där andra gången idag å testa neg å då var det 4 dagar sen jag var där sist. Ska lämna morgon urin till bm imorgon samt ringt vc då jag mår så illa å får knappt i mig mat. Så ringde jag vc å fråga om blodprov, men det tog inte dom sa dom? Så dom erbjöd att ta en sticka där. Å blodprov tog inte bm heller när jag frågade. Hjälp någon som hört eller vart med om detta?? Har inte ont förutom molvärk eller illamående å bm trodde absolut inte att det är utomkveds å tyckte inte jag borde vara orolig.
Hoppas bilden kommer med
Är ju jättekonstigt du får neg hos bm. Om du är i vecka 8 borde de ju göra VUL, vid det laget ser man ju ett pickande hjärta om allt är ok.
Testerna är ju klart positiva iaf!