• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Olivia1995 skrev 2016-08-02 10:22:51 följande:

Jag tycker mig se nått på sista bilden, sen om det bara är färgrester är svårt att säga. Men hoppas för dig skull :))!

Ja det är ju jätte svårt å säga. Korten är tagna inom tiden å det syns inget när det är torkat. Men Får vänta några dagar å se om det är något då :)
  • Radioactiive
    Ilse79 skrev 2016-08-03 18:22:33 följande:
    Jo det syns ju men redigerat kan man ofta få till ett streck, tyvärr. Har du provat med vanligt cb-test? Även om de ibland ger spök så är de också de som enligt mig oftast ger tidigast plus. Se mina bilder ovan där (visserligen öppnat) cb-test var mycket tydligare än stickan. De två understa.
    Hej. Nej inte provat vanliga cb. Innan jag plussade med sonen tyckte jag de var så otydliga å blev ett sträck ändå? Men kanske blir skillnad när man öppnar så som du gjort?
  • Radioactiive
    grodan26 skrev 2016-08-03 18:14:28 följande:

Redigerad bild! Ursäkta om jag spammar, man blir ju smått desperat ;) 

ingen fara, man blir desperat ja haha!
    Åh ja de är ju så lurigt de där när man redigerar men det är ju något där? Ska ta nytt imorgon å se ifall nu inte mensen dyker upp inatt.
  • Radioactiive
    MrsJSA skrev 2016-08-04 11:39:51 följande:
    ser ut som ett svagt streck, eller spök.. kanske hade du äl mycket senare denna månaden och därför visar det så svagt? jag vet inte.. men nått ser jag! :)
    Jag vet ju inte alls när Äl var. Vet en dag för ca 2 veckor sen att jag hade kraftig molvärk. Om det var Äl vet jag inte. Tog ut min hormonspiral i slutet på juni å fick mensen i början på juli. Så vet inte alls hur kroppen är nu. Har dåv molvärk hela tiden så känns av å till som att nu kommer mensen.. Hoppas det visar tydligare imorgon :)
  • Radioactiive
    MrsJSA skrev 2016-08-04 12:11:59 följande:
    hoppas också.. hoppas vi båda plussar :)
    Ja hoppas hoppas! Ser absolut något på dina tester. Ska hålla tummarna hårt för dig :)
  • Radioactiive
    Keizerannabel1 skrev 2016-08-04 18:55:35 följande:

Ingenting va?

Jag tycker mig också skymta något på båda, mest på den översta.
  • Radioactiive

jag blir tokig....

igår morgon fick jag typ persikofärgade flytningar, sen senare på dagen fick jag rosa färgat på pappret när jag var på toa. såg ändå något på gårdagens test. men på kvällen börja jag blöda, men sparsamt, inte alls som min mens och samma är det idag. 

idag tog jag ett på morgonen å nu ett på em och det på em är alltid starkare än på morgonen? är det vanligt att det är så? tycker de blir starkare också än va de var igår på em. ser mer rosa ut idag..

vad ser ni?

Hur ska man tolka detta när man blöder? å det är starkare idag än igår? är det spök?

em idag på detta

Morgon överst, under är på em.

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester