• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu ger ja upp detta fick så här idag å digitalt var neg... jävla spökstreck! ändå starkare än igår men blir ju ej starkare så måste vara spök när digitalt e neg.....

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Jo jag ser. Är just svårt att fåwbbild också. Ser ett ljusljus rosastreck väldigt svagt. Men kan ju va Skadad å inbillar mig också

• Radioactiive

Jag har gått över bim för längesedan. Fick någon skum 2 dagars blödning äl+6 sen dess har de vart såhär :( kanske man K köp ett RFSU istället?

• Radioactiive

Å där kom mensen igår... Urk börjar bli så trött på detta fast vi inte försöker så "hårt" ändå prickat äl å inget händer....

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Fiamedbarn. Ja trist men har ju iaf ett barn så ska inte klaga när så många här inne försöker för fullt! Tog 7 mån med Leon å ett tidigt mf på de. Förra månaden fick jag också tidigt mf. Å nu kom mensen! Man blir så ledsen ändå liksom,vet ju att ja kan bli med barn iaf. Blir så sur över att man ska behöva kämpa för de när vissa blir de bara pang! :/

• Radioactiive

Alltså måste fråga! Med L tog de7 månader å bli gravid! Å de va ju tjöt siåsåha kudde ligg kvar en stund blaabladesär spelar väl inte in egentligen? Å om man prickar äl å inget händer va beror de på??:S

• Radioactiive

Hej har nyligen tagit ut min hormonspiral och haft en mena efter det.

Vet inte alla hur cykeln är nu och vet inte riktigt när

Äl var. Men tog detta imorse BIM +2... Ser ni något?

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester