-
åå va skönt då kanske de finns hopp för mig med :) när plussa du på digitla?c89 skrev 2013-07-03 20:00:17 följande:Jag fick neg på äl+10 med digitala när jag fick svagt streck på testlagrets.
-
Igår tog jag ett test å det såg ju ut såhär
idag vart de såhär. är väl på äl + 10 idag då.
äl+6 fick jag en en blödning. uppehåll ett tag sen blödning igen äl+7/8.
blir tokig på dessa testen...... tl brukar väl inte visa så här missvisande?? fått konstiga streck en hel vecka nu då jag inte haft koll när äl igentligen vart förens igår.... -
Angie.. Ah ska försöka svårt å hålla sig ;)
Medvind2012;
Blödde ej så mkt sparsammare än min mens. Både ljusrosa å mer likt mens. Idag har jag ja haft typ lite ljusrosa/bruna flytningar... Brukar ha lutefas på7 dagar. Innan jag blev gravid sist var den 14 dagar. Hade äl 24juni så bim var Antingen måndagen som var (troligen då de vart så de senaste 5månaderna.
Borde vara starkare imorgon/lördag om de är något :) -
dagens.... änder inte mkt mer än så här känns de som?
-
DontDamnMe skrev 2013-07-05 15:22:48 följande:
Syns det något utan att du trixar med bilden då? När har du bim?
alltså så svårt men jag ser ju bättre i verkligheten 'n bild. bim vet jag inte. för först trodde jag att äl vart 17 juni men den var visst 24 juni å burkar vara 7 dagar emellan. blödde äl + 5-6. nu ingenting. min mamma/syster vi brukar ha samtidigt å dom har mens nu men inte jag... -
Fick neg pådigitalt igår morse så väntar ett tag till:)
-
dagens.
-
De är ju svårt å få bra kort. Men ja de är starkare än igår :)
-
081214 men du har ju ett jätte starkt plus på ena bilden är du inte gravid? Ser nått på alla bilder ju..
-
Sjukt att ja fått såmkt spök med tls tester.. Var ju starkare än igår å tog digitalt de va neg :s