• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Keizerannabel1 skrev 2016-08-05 16:16:03 följande:
    Hmm.. Jag ser också mer på eftermiddagstestet! 
    Jag trodde hcg var mest tydligt på morgonen? Eller vad kan detta bero på?
  • Radioactiive
    LeiaBus2010 skrev 2016-08-05 19:58:04 följande:
    När jag väntade BÅDA mina barn så var det starkare på em
    Leia 2010-09-19
    Var det starkt på kvällen också?
  • Radioactiive
    MrsJSA skrev 2016-08-06 16:03:27 följande:
    se du var ju gravid :) GRATTIS!

jag är fortfarande negativ efter mitt svaga :(

hur många tog du efter ditt första? :)
    Tack :)
    Men åh va tråkigt :(
    Hur många test jag tog innan? Eller hur menar du? ^^
  • Radioactiive
    MrsJSA skrev 2016-08-06 16:52:08 följande:
    äh strunt sammma :) grattis ! :D
    Haha okej, lite trög så xD
    Tack :)
  • Radioactiive
    MrsJSA skrev 2016-08-06 19:11:02 följande:
    jag som är dålig på att förklara bara :D oavsett vad så är det awesome att du fått plus :D
    Ja jätte kul! Trodde inte det skulle gå så här fort :D tog ut min spiral i slutet på juni liksom :)
  • Radioactiive

Hej igen tjejer. Lite råd/erfarenheter söker jag nu. I lördags plussa jag med digitalt. Å hade ju en blödning under tiden. Inte som vanlig mens. Den avtog i sön/mån har känt molande nere i magen långt ner av å till sen dess. Idag tog jag ett till digitalt bara för att jag tänkte att nä de är inte sant att jag är gravid å då visar det negativt. Måste vart ett missfall jag fått då eller? För om jag nu är gravid skulle ju det vart Pos nu? Ser fortfarande ett svagt streck på Stickan lika starkt men så svagt som de var när jag fick Pos.

• Radioactiive
    soofa skrev 2016-08-11 18:18:57 följande:
    Ja, det kan ju ha varit ett väldigt tidigt missfall. Rynkar på näsan Tempar du? I sådana fall, hur ligger tempen? När har/hade du bim? 
    Måste vart de va? :( nej tempar inte.
    Jag tog ut min spiral i sluten på juni fick mensen 3 juli så hur lång cykeln egentligen är vet ja inte. Men skulle om den nu är 28 dagar haft mens 30 Juli. Börja se streck på Stickan BIM +4. Så BIM +5 fick jag något jag trodde var en nid blödning å på em börja jag blöda mkt sparsamt å upplevde de inte alls som min mens. Då jag brukar ha rätt ont vid mens. Detta var sparsamt å varade 4 dagar. Fick Pos med digitalt BIM + 7 å 5 dagar senare negativt med digitala då :( men känns så konstigt bara att nu när blödningen slutade för 4 dagar sedan att jag har som lätt mensvärk. Gör inte ont men är som ett dovt tryck av å till :/
  • Radioactiive
    soofa skrev 2016-08-11 20:43:36 följande:

Usch, vad jobbigt! Det låter ju positivt att blödningen har avtagit i alla fall. Det enda du kan göra är väl dessvärre att vänta, fortsätta kolla med tester och se om de blir starkare eller svagare. Håller tummarna för dig! <3

Tack fina du <3
  • Radioactiive

Hej igen tjejer. Fortfarande molvärk å känner mig konstig... Fick i torsdags neg på digitalt efter att ha fått Pos 5 dagar innan. Igår å imorse tog jag test som visar Pos å även digitalt visar Pos hur ska man tolka det?

Hoppas bilden kommer med nu. Annars får jag lägga in de senare. Översta Stickan är imorse å den under igår (torkad)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester