Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
TessLiihten skrev 2012-09-19 15:50:13 följande:
Lägger mig och vilar med illamående, vaknar kissnödig, illamående och med huvudvärk! Oj vad roligt att vara gravid!!!!Sååå typiskt mig att gagga på liksom..men hon kom fram sen på nästa rast igen.. och hon o jag brukar inte prata så där jätteförtroligt och hon började fråga lite försiktigt om vi hade gjort IVF, det är ju inget jag har hållt hemligt direkt och hon ville fråga lite om hur det gick till, hur man mådde och sånt så jag var ärlig och sa att det var ett helsicke att ta sprutorna men .... att det är värt det.. och att det är jobbigt med sparkar, illamående och foglossningar men att det är så kort period i ens liv att det väger upp... fick en kram av henne..så där spontant bara.. fattar inte riktigt varför men kanske behövde hon "normalisera" sina tankar lite....Hon sa inget om missfallet men däremot sa hon att hon tyckte de var jobbigt att vi var tre stycken i storklassen som är gravida så jag sa att jag förstår henne och att man FÅR tycka att det är jobbigt också....
Ska nog lägga min klagosång hemma istället för i skolan för vem vet vem som försöker och har misslyckats liksom.. de flesta är ju över 25 i klassen nu..