• Lufsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2011-11-09 11:45:17 följande:
    Verkar tydligen som att dom där mystiska flytningarna kan vara vad som..

Lufsan89: hur många svaga test har du fått nu. På vissa flcikor ökar ju inte hormonet förens var tredje dag. SÅ ge inte upp! Jag håller mina tummar. BIM på söndag va?? Det är ju efter BIM strecken brukar poffa till och bli jätte starka!
    Jag har fått det på 7 test. Men det är bara på staven och på en utav stickorna som strecket fortfarande syns när de torkat... 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-09 11:48:05 följande:
    har jag aldrig fått!! tusan Gråter JAG vill ju iaf vara gravid!!
    Det kan säkert betyda vad som helst! Jag menat bara att jag absolut inte tror att du har ägglossning, dom flytningarna ska väl vara genomskinliga?
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viochdu skrev 2011-11-09 11:51:34 följande:
    Men om man får svaga streck på så många så MÅSTE det ju vara ngt. Det vore ju konstigt annars? tycker inte du det med. Tar du digitalt på sön? mån`?
    Nej jag tror att jag ser i syne eller nått. Om du tittar på mina gamla test så ser du hur svaga dom är. Det är inte säkert att det ens är färgade streck och alla är ju av samma märke. Så det är väl inte så konstigt. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan

8 november

7 november

Ser du nästan osynliga... Tror inte att dessa skriker gravid direkt. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-09 11:56:41 följande:
    nej inte ÄL flytningar liksom..men kan absolut vara mens på g,ett par dagar kvar ju 
    Man får ju liknande flytningar vid grav också så det är svårt att säga.... 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Didajdidajda skrev 2011-11-09 12:00:09 följande:
    men man ser ändå streck på dem!
    Ja, det är sååå himla jobbigt! Det är inte solklara streck men inte heller negativt. Jag vill bara ha ett tydligt svar, men jag vill inte vänta flera dagar, men jag vet att det är det enda jag kan göra. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viochdu skrev 2011-11-09 11:45:17 följande:
    Verkar tydligen som att dom där mystiska flytningarna kan vara vad som..

Lufsan89: hur många svaga test har du fått nu. På vissa flcikor ökar ju inte hormonet förens var tredje dag. SÅ ge inte upp! Jag håller mina tummar. BIM på söndag va?? Det är ju efter BIM strecken brukar poffa till och bli jätte starka!
    btw tack för peppningen! Det känns lite bättre nu =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Jag ser inget streck på gravtesten tyvärr... men bilden är ju dålig också. 

En dag i sänder.
  • Lufsan

Sambon är på väg hem nu. Så jag tänkte fota min torkade test när han kommer hem. Så får ni se hur dom ser ut nu. 

En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-09 12:35:57 följande:
    ja roligt  
    Det verkar ta ett tag för honom men laddar upp så fort som. 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester