• Lufsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2011-11-08 18:05:13 följande:
    Idag så va de Plus
    Rfsu 2 streck
    billigatester em:s *kiss* (haha ursäkta) 2 streck =)
    Grattis!
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Together90 skrev 2011-11-08 17:00:16 följande:
    Okeej tack för råden ..vi får se hur det ser ut om några dagar...

Men ni som ser..tycker ni den skiftar i rosa eller grått som ett spökstreck?

När kom strecket. För det kan kanske bli så när det håller på att torka?
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Jennie83 skrev 2011-11-08 18:07:27 följande:
    Tack

ja visst kan de inte va fel på alla ester sen lördag =P
    Nej det tror jag verkligen inte =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Together90 skrev 2011-11-08 18:19:48 följande:
    Asså jag såg strecket ganska direkt men det kom väll efter någon minut eller så men blev lite starkare när tiden hade gått ut osv.. men jag vet inte...

har inte fått så på testlagret förut..om det är negativt så är det negativt typ..

Ska till GYN imorrn dock..kanske bör be om ett HCG prov ändå..
    Jo testlagret har jag också alltid litat på. Så det borde ju vara något, och de borde ju se en tjock slemhinna i alla fall hos gyn, om de gör VUL. Vart ligger du  cykeln?
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-08 18:29:00 följande:
    go du är!! känns redan lite bättre =)
    Bra =)
    Together90 skrev 2011-11-08 18:30:06 följande:
    BIM-7 eller BIM-6 ungefär..beror på när ägget släppte.. jag hade nämnlingen postivit ägglossningstest måndags förra veckan.. så jag vet inte riktigt..men ja vi får se vad hon ser.. och så ska jag be om ett blodprov..

Kram
    Bra ja då ligger på ungefär samma som mig och då är det inte konstigt att det är så svagt så tidigt. =) Håller tummarna!

En dag i sänder.
  • Lufsan

Hej tjejer!
    Testet nu på morgonen ser likadant ut som det jag la upp igår. Det känns inte bra. Det är säkert bara spökstreck. Dom syns ju bäst efter att tiden gått ut. Så det stämmer säkert inte. 
    Har tyvärr ingen möjlighet att ta kort eftersom att sambon är i plugget. Men lägger kanske upp en senare i eftermiddag. 

En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-09 08:23:16 följande:
    dålig dag idag !! bråkade med min man igår =( skitjobbigt!!!!han drar upp saker från det förflutna och är övertygad att jag vatt otrogen vilket jag ALDRIG varit,jag älskar honom och ingen annan och det har jag gjort sen det blev vi!!! även när vi har haft det svårt har det bara vatt han för mig!!

så nu håller han tummarna att jag inte är gravid! 
    Fy vad jobbigt! Hoppas det löser sig! =(

En dag i sänder.
  • Lufsan

Tror verkligen inte att det är min tur. Tog ett nytt test i samma kiss, för att jag hört att det kan visa starkare när kisset är kallt Men nepp... Kan skymta något med det är nog ett spökstreck. Så himla trist!

En dag i sänder.
  • Lufsan
    Bellatrixx skrev 2011-11-09 08:39:43 följande:
    Jaa, i verkligheten så ser man det där tunna streckt som tydligast, om det sedan är en skugga är svårt för mig att se, har svårt och se sånt är hihi!

Men ska gå på en drop in tid idag hos barnmorskan och ta ett test där. Är de testerna bättre än de från apoteket eller är det lika "värt" att gå och köpa ett test?? Glad
    Kollade på ditt test och tycker tyvärr att det ser ut som ett klassiskt spökstreck från CB. Skulle inte lita på det alls. Tyvärr =(
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Bellatrixx skrev 2011-11-09 08:43:29 följande:
    Men var det inte ganska tidigt du testade nu? Kanske du får ett starkare resultat senare idag?
    För du hade väll fått utslag igår och det borde ju innebära att det kommer bli starkare, eller man kan ju åtminstone hoppas, vilket jag gör för din skull Glad

Jag håller tummarna för att det ska bli ett starkare streck!! {#emotions_dlg.flower} 
    Fast jag har fått sådana här resultat sen i förregår. Så de borde ju ha bliivit starkare redan. Så nej, jag tror inte att det kommer bli starkare. Tack för att du är så snäll. Men jag tror inte att jag är gravid. 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester