viplanerar09 skrev 2011-11-08 15:30:45 följande:
Ursäkta tjejor för lite text som inte har med tråden att göra!!
JO det är klart :) Fast jag börjar känna mig rätt gammal ;P Haha jag har liksom mer än många 30-åringar i dagen samhälle(absolut inget illa menat)
Vi har en son som fyller två år den 14 nov(fick världens bästa present när jag fyllde 20-år, plussade nämligen på min födelsedag den 3 mars). och väntar nu vårt andra barn som är beräknat att komma den 2mars(detta kanske kan slå presenten jag fick när jag fyllde 20. Håller tummarna att bebisen vill titta ut den 3mars). Att det ska vara en evig väntan och evig längtan de här med barn. När man börjar försöka väntar man på mensen, sedan ÄL och sedan BIM. När man väl bli gravid längtar man till RUL, första spark och självklart tills bebisen kommer. Hela loppet är en enda stor väntan och längtan
Okej, ja var som du då :P Kunde inte hålla mig och tog två tester varje dag fram till BIM-3 då jag fick gravid på de digitala och var tvungen att tro på det :) Fast efter en vecka var jag tvungen att köpa mig ett nytt digitalt bara för att se om det hade ändrat sig. Fick gravid 1-2 på första och andra gravid 3+
Åh vad va fint! Folk reagerar så konstigt tycker jag när jag säger att jag vill ha barn. Alla förutom min mamma som fick mig när hon var 20 =P
Vad kul om lille bebisen kommer på din födelsedag! Det är verkligen en väntan, jag tror att det är därför vuxna tjatar så mycket om att man ska ha tålamod när man är liten =P