• Lufsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-08 14:19:41 följande:
    TYPISKT !!!
    Ja =( Men lägger upp en bild direkt på testet jag ska ta imorgon bitti. Kanske kan fota dom gamla testerna ikväll och lägga upp. =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-08 14:35:00 följande:
    tror faktiskt jag kommer få mens ...spänner nere i magen och mensvärk Rynkar på näsan
    Men mensvärk är väl vanligt vid grav också? Och är det inte långt kvar tills BIM för dig?
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-08 14:37:39 följande:
    jo men ibland kan jag känna av en v innan mens !! spänner som tusan nere vid livmodern
    in vän som är runt vecka 12 nu har haft mensvärk sen en vecka innan hennes mens. Och hon var gravid =P
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Jag menar inte att fyla ditt huvud med en massa hopp. Det vill säga är att ge inte upp så tidigt! 

En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-08 14:46:52 följande:
    jag vet vännen . tack {#emotions_dlg.flower}
    men man har hört att vill man verkligen så fäster det inte... jag blir ALLTID nojjig en vecka innan bim =)
    haha det där är verkligen en myt! =)
    Hoppas 2012 skrev 2011-11-08 14:47:51 följande:
    Har också sååå ont i min högra äggstock!! Bim-7
    Hoppas det inte är mens....
     Hoppas! Men om du får jätteont kanske du bör kolla upp vad det är. Men då menar jag jätteont. Jag får något som känns som drag i min ena äggstock vid äl. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 14:53:34 följande:
    Jag hade inte fått utomkved. Utan min högra äggledare hade vridigt sig och börja ruttna. Fick helt plötsligt en jävla smärta och jag trodde min mens var på gång. Har alltid haft svåra, svåra menssmärtor i stort sätt från första mens. men det var en vecka tidig, men självklart var det inte min mens som kom utan efter nästan 12 timmar med gräslig smärta åkte vi in. Inget vissade på blodprov osv så de fick göra ett titthålsoperation där de såg min vridna äggledare som börjat ruttna.
    Gud va hemskt! Fantastiskt att det gick så bra som det gick för er! Men det måste varit riktigt tufft! Vilken insipirerande historia! Glad
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 15:03:50 följande:
    Haha vad söt och snäll du är! Är verkligen tacksam att allt gick så himla bra Solig  Tur i otur att det hände när jag var 15 och var helt säker på att jag aldrig skulle skaffa barn(hade nog varit väldigt jobbigt och tufft att få höra de om höll på att planera att skaffa barn). Så jag har inte genom gått denna operation nu men var riktigt orolig att det skulle ta några år. Är också en 89:a Flört

Håller tummarna för dig/er att ni får ett starkare sträck :)

Har du tagit några fler tester?
    Men ändå! Hen jävla resa sen när ni skulle försöka få barn, vilken oro du måste ha haft för att det skulle ta tid.
    nämen en till 22 åring! Kul! Men hur många barn har du nu? =)

Tog ett till men det visade samma och nu är sambon i plugget så kan inte lägga upp fler bilder. Men egentligen vill jag vänta i två dagar innan ja testar igen för att det är jobbigt med svaga streck. Men det kommer jag inte göra för då känns det som om det måste vara starkt. Så det blir nog ett varje dag fram tills BIM nu. =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Choccolat skrev 2011-11-08 15:05:32 följande:
    Ja, jag är övertygad om att jag gjorde det. Det stack typ, ganska rejält.. Första sticket kom tisdag eftermiddag, jag vände mig direkt till min vän och sa "nu fäste ägget, jag är gravid!".
    haha XD

För typ några dagar sen kände jag också ett stick som ni pratar om så hoppas verkligen nu!!! Kände dock två stick =P Tvillingar? haha vilda spekulationer för skojs skull =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 15:30:45 följande:
    Ursäkta tjejor för lite text som inte har med tråden att göra!!

JO det är klart :) Fast jag börjar känna mig rätt gammal ;P Haha jag har liksom mer än många 30-åringar i dagen samhälle(absolut inget illa menat)

Vi har en son som fyller två år den 14 nov(fick världens bästa present när jag fyllde 20-år, plussade nämligen på min födelsedag den 3 mars). och väntar nu vårt andra barn som är beräknat att komma den 2mars(detta kanske kan slå presenten jag fick när jag fyllde 20. Håller tummarna att bebisen vill titta ut den 3mars). Att det ska vara en evig väntan och evig längtan de här med barn. När man börjar försöka väntar man på mensen, sedan ÄL och sedan BIM. När man väl bli gravid längtar man till RUL, första spark och självklart tills bebisen kommer. Hela loppet är en enda stor väntan och längtan Foten i munnen

Okej, ja var som du då :P Kunde inte hålla mig och tog två tester varje dag fram till BIM-3 då jag fick gravid på de digitala och var tvungen att tro på det :) Fast efter en vecka var jag tvungen att köpa mig ett nytt digitalt bara för att se om det hade ändrat sig. Fick gravid 1-2 på första och andra gravid 3+ Solig
    Åh vad va fint! Folk reagerar så konstigt tycker jag när jag säger att jag vill ha barn. Alla förutom min mamma som fick mig när hon var 20 =P
    Vad kul om lille bebisen kommer på din födelsedag! Det är verkligen en väntan, jag tror att det är därför vuxna tjatar så mycket om att man ska ha tålamod när man är liten =P
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    sweasmamma skrev 2011-11-08 17:31:31 följande:
    kom in i en svacka nu ! kände mig positiv och glad igår.. idag ..blää!!! inga symtom och dom krämiga tjocka flytningar igår...inget idag ?!! ååhhhh.... ska jag inte bli gravid???kanske inte min tur än på länge =( usch va nere jag känner mig och min man missuppfattar allt jag säger och hur jag säger det Gråter
    förlåt,nu har jag kräkt av mig lite 
    upp med hakan! Det är flera dagar kvar! Det kommer att hända, det som känns så jobbigt tycker jag är att man inte har någon kontroll alls. Förutom in och sprut på rätt dag!=P

Det låter som en tuffdag för dig idag! Släng dig på soffan ikväll och ät nått gottis och bara mys! Det är du värd! 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester