• Lufsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viplanerar09 skrev 2011-11-08 11:21:11 följande:
    Ja på dina lufsan89! För jag vill absolut inte vara taskig men jag ser inte på något av testen du lagt in idag!!
    okej ska försöka fixa bild
    En dag i sänder.
  • Lufsan

här är det, vet inte om du kommer se nu heller. 

En dag i sänder.
  • Lufsan
    delih skrev 2011-11-08 11:28:36 följande:
    Lufsan89: Jag ser ett streck på den översta :)

Jag la upp ett test i morse men gjorde ett nytt nu och det ser ut såhär, lite men betydligt starkare :) Lättast att se om man vinklar skärmen.

tack, skymtar något svagt på ditt, spännande! =)
    Ljushuvudet skrev 2011-11-08 11:34:01 följande:
    Jag drog ned kontrasten på din bild så inte blixten stör Hoppas det var ok och ja man ser strecket

Delih test

Ja där ser man ju tydligt!!! Grattis till Delih!!
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 12:07:25 följande:
    Kan nu se ett väldigt, väldigt, väldigt svagt svagt sträck. Men vilken dag är du på ? BIM -+?
    har bim den 13 så det är ett tag kvar! BIM-6 alltså
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Bellatrixx skrev 2011-11-08 12:14:40 följande:

Såhär blev mitt test för två dagar sedan med, varför blir det så för? :/ Har man fått två lurings-tester?
    ser tyvärr ut som ett klassiskt spökstreck. Har fått massor av sådana. Obestämd
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Bellatrixx skrev 2011-11-08 12:23:03 följande:
    jaa, det var med det jag tänkte :/ vad ska man göra då? bara vänta på mensen eller vad tror du? :)
    Aint Your Fairytale skrev 2011-11-08 12:19:05 följande:
    Testar du tidigt? Jag tycker de verkar svagt positiva... Men kanske har fel!
     Nej, det är inte så tidigt tagna så borde ju ge mer kan man tycka, men kanske ska testa ett sånt där digitalt så får man se och sedan får man isf låta det vara xD
    Jag tycker du kan köpa ett test av ett annat märke, men jag tror tyvärr att du får vänta i mensen =(
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 12:32:24 följande:
    Lufsan89: Vilken dag är du på? BIM -+?
    BIM-6
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-08 12:42:00 följande:
    håll ut gumman... du är tidigt ute så det finns gott om tid för ett fett o tydligt plus.. det är fan din tur nu
    Tack vännen! Ja det känns lovade när de här strecken dyker upp, även om dom är svaga. Jag hoppas verkligen att det är något denna gång. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 12:49:33 följande:
    Men skit, det är väldigt tidigt :) Själv testade jag första gången på BIM-5
    och såhär såg mina tester ut. Om jag inte minns fel testade jag med digitalt på BIM-3 :)

Haha ser att jag gjorde flera test på en dag ;)
    Fin stegring! Hoppas på en likadan! =)  Känns lovade att jag har ont i bröstvårtorna och inte i brösten, som jag brukar ha och är trött som en gnuuu! =P Men man kan ju aldrig veta.  
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    viplanerar09 skrev 2011-11-08 12:49:33 följande:
    Men skit, det är väldigt tidigt :) Själv testade jag första gången på BIM-5
    och såhär såg mina tester ut. Om jag inte minns fel testade jag med digitalt på BIM-3 :)

Haha ser att jag gjorde flera test på en dag ;)
    Måste fråga, hur många timmar är det mellan dina test? dom som du tagit på samma dag?
    En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester