Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
telgebo skrev 2012-07-29 15:52:09 följande:
Åhh Riga, när var du där?Slemis: Jag tror tjej, strecket syns ha ha. Ha ha hoppa för att bebben ligger fel. Ja fick själv en gång gå och promenera och dricka vatten för att ändra läget på bebbe som låg helt galet på ett RUL en gång, den var envis dock men det var BM och jag med kan jag säga.
FOlk är artiga och trevliga, fast att shoppa var ju döden...iaf för mig.. ganska udda mode, liksom lite för mycket utav allt. TJejerna har ALLA svinigt höga klackar och de som inte har det jämnar ut med korta kjolar, gick en tjej framför oss som hade så kort kjol att troskanten vid skinkorna syntes...när hon stod still...gissa hur mycket av baken som syntes när hon gick (det var ju en kjol med lite vidd i så den vippade) mannen sitter ju i rullstol så han såg rakt upp i..... han visste inte var han skulle titta ha haha....
Mycket underbara byggnader, de jobbar hårt med att restaurera gamla hus så det är mycket renoveringar på gång, gamla stan är underbar att promenera i.. vi gick så himmelens mycket att jag gick ner 1 kg på de dagarna trots att jag åt mycket och gott och är gravid