Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

en annan bild.. tror inte man kan ens ana något... är ju tidigt så att säga..

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-07-29 15:01:50 följande:
    Tror flicka!
    läkaren som gjorde en av mina undersökningar när jag hade blödningar sa flera gånger att "jag slår vad om att det är en envis liten tjej det här" ha ha....ja man får väl vad man förtjänar liksom
  • slemtorsk i din bralla
    Eveliina11 skrev 2012-07-29 15:07:10 följande:
    Tänkte kolla om alla som plussat någongång skulle vilja skriva vad för test dom använde (skriv gärna upp alla om ni använde olika test) och när ni såg plusset första gången (om än svagt) i förhållande till ÄL, skriv alltså inte bim-? utan ÄL+?

Här är det bara blanka test och inväntar mens, men tänkte få något intressant att läsa :) Om någon orkar svara :)
    jag plussade superduperlöjligt svagt med bästpåtests test på hmmm måste varit ruvardag 7 vilket är motsvarande ÄL +9-10 ungefär, det var så där svagt att det var näst intill omöjligt att se utan att man vred o vände på testet eller trixade bilder på testet

så såg det ut....
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-07-29 15:17:32 följande:
    Slemmis tänk mig då. Har fyra envetna brudar hemma :-P Måste gjort mycket synder i mina dar
    haha.... jag tänkte mer på att jag är OTROLIGT envis... maken likaså... och så min rödhårige envetne son redan...Man får vad man förtjänar och klarar av brukade min gammelmormor säga
  • slemtorsk i din bralla
    Eveliina11 skrev 2012-07-29 15:25:19 följande:
    Och ni kan även tillägga om ni provat något innan det test ni plussade. T ex tokblankt ÄL+? och sen första duper svaga ÄL+? Eller, testade inget innan ÄL+?

:) Hoppas ni förstod vad jag menade :)
    jag började testa typ två dagar efter jag satt in mina embryon vilket i en "vanlig" cykel skulle varit...fem dagar efter ÄL ungefär... såg du mitt inlägg ovan.. har massor av foton om du vill jämföra men jag vill inte spamma tråden med mina kort.
  • slemtorsk i din bralla
    Eveliina11 skrev 2012-07-29 15:32:59 följande:
    Du får jätte gärna lägga ut t ex testen innan svaga, det svaga och ett sen när du fick ett tydligt resultat och skriva när det var :) Roligt att se

Även ni andra som plussat, lägg gärna ut ni med, eller skriv om ni inte vill lägga ut bild :)
    oj.. det blir många då ha ha... men jag väljer lite... den du såg ovan var ju första som man kunde ana något på...

ruvardag 8 otrixat ovan

ruvardag 9 ovan...lite trixat...

ruvardag 10 ovan..

ruvardag 11 (verkar ha tappat bort dag 10)

ruvardag 12...

Jag gjorde ju IVF  så jag hade inte ägglossning i den bemärkelsen, mina ägg "plockades" ju men före det så höll jag koll på ägglossningen med tester.
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-29 15:42:28 följande:
    Ha ha, du är som mitt ex han var alltid så jädra negativ så jag blev galen på han ha ha.

Instämmer efter 21 månaders kämpande så tog det sig, men fan vad jobbigt det var men värt allt i slutändan.
    fast jag brukar vara den som ser när ingen annan ser annars *S* min man brukar kolla på tråden över min axel och begriiiiper inte hur jag ser streck överallt ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester