Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nötcreme skrev 2012-07-31 08:25:05 följande:
    Tack alla. :) ja jag hoppas jag får ett solklart "gravid" på lördag.
    Du får gärna trixa bilden om du vill? Alltid kul och se :)
    Jobbigt med sonen. Hoppas det löser sig.
    jag kan trixa lite.. sonen.. tja.. det är svårt när han bor hos sin pappa som är livrädd för allt vad psykologer och BUP heter.. jag är helt övertygad om att det finns en borderlinestörning eller ev ADHD hos sonen (då jag har arbetat med sånna barn och känner igen när han får sina utbrott, då är det oftast stärkelserik mat inblandad, han är sockerkänslig och har svårt för att se saker i helhet, allt kretsar kring honom vilket blir jobbigt nu när det kommer syskon)

Som sagt..trixar din bild...återkommer om några sekunder
  • slemtorsk i din bralla
    smultron1 skrev 2012-07-31 10:59:32 följande:
    behöver hjälp!

är det min hjärna som leker med mig eller finns det två streck på stickan?

jag ser två iaf.....men det är ju väldigt svagt.... vilket märke är det och var är du i cykeln?
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-07-31 19:37:27 följande:
    Telge och slemmis: vad gör hon då? Skriver otrevligt eller? Fan va jobbigt..
    kan berätta i inbox..vill inte starta upp något här..
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-31 19:52:23 följande:
    Denna tråd? Denna tråd är ju skapad i september 2011.
    Jag vet inte vad hon vill mot mig men nu så orkar jag inte med henne längre, det kokar i mig av ilska hon ska inte få förstöra en tråd som jag varit jätteaktiv i i flera år.
    ja det var nog i början av tråden då..eller i systertråden som jag hängde i innan denna startades.. men du vet ju hela storyn ändå
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-31 19:58:56 följande:
    Kan du länka denna?
    jag har inte kvar den... den hette nästan som denna.. men det står inget annat där än det jag berättat för dig i mail.. vi kom in på snack om att folk betedde sig illa och så och då nämnde jag detta...
  • slemtorsk i din bralla
    Meja2011 skrev 2012-08-01 09:38:27 följande:
    Åhh=) sitter det "rätt" tycker ni? Med tanke på mina test igår=/
    jag ser ju ett streck.. på rätt plats men mer som en skugga.. svårt att se om det är rosa... men .... så länge du inte fått mens så är ju hoppet STORT..håller tummarna stenhårt.
  • slemtorsk i din bralla
    monsa skrev 2012-08-01 15:43:11 följande:
    Inte så mycket att ta fel på kanske men på dag 24 i cykeln är det väldigt starkt streck. Har varit gravid flera gånger men aldrig haft så starkt utslag så tidigt. Hur lägger jag upp bild från telefonen?
    det går inte att lägga upp från telefonen.. du får maila bilden till någon isf eller vänta tills du kommer till dator
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester