• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fundersam skogsmulle skrev 2015-01-23 00:36:41 följande:
    Jaså!? :) ...fast tråkigt med MF! :´( men testade du då även med andra test och fick negativt på de? För jag får ju endast streck med testlagret stav och inga andra! Jag får ju även mens varje månad och enligt tempen äl varje månad. Fick hem mina stavar i oktober och fick med en gång två streck, å i så fall skulle jag vara 3 månader gravid! :/ :)
    testade med andra och fick svagt, tom när jag testade dagen innan jag skulle till barnmorskan och hon sa att hon ej såg något, men fick mf konstaterat på VUL
  • Marie-anne

hej måste fråga! kan mensen vara sen om man typ är förkyld? jag har ej haft mens sedan 16januari men har och haft ägglossning, ej klimakteriet, ej gravid då jag ej vart med någon sedan november 12

• Marie-anne
    amj77 skrev 2015-02-26 18:16:47 följande:

Vet ej om det påverkar, men ÄL-tester kan visa fel ifall du har väldigt oregelbunden mens, så det är isf inte säkert att du haft ÄL trots att de är positiva. Har själv haft det problemet och fick rådet att inte ens använda ÄL-test så de inte var att lita på.

ah jag har ej kollat med nån test, men jag är ganska säker på att jag har äl iaf då jag symptom på det, men bara att vänta och se
  • Marie-anne
    Axe skrev 2016-10-01 22:47:14 följande:
    Alltså man får inte mage samma dag man ska ha mensen haha!!
    hm förlåt kanske dumt, men det får faktiskt jag, både innan och under mens
  • Marie-anne
    Marie-anne skrev 2016-10-02 02:11:59 följande:
    hm förlåt kanske dumt, men det får faktiskt jag, både innan och under mens
    alltså om magen e svullen..
  • Marie-anne
    Axe skrev 2016-10-02 07:45:49 följande:
    Ja magen kan bli svullen, men Inte er än vid en mens. Alltså det finns inget mer än mens där inne vid dagen för mens. Ett par extra celler ger inte mage!
    Jag fick mage tidigt min dotter men vid dagen för mens är det omöjligt att se skillnad på om man är gravid eller ska ha mens .
    okey okey, förlåt om det lät knas, men iallafall min mage blir som en ballong vid mens, ber om ursäkt om plumpt utattalande
  • Marie-anne
    Vetare skrev 2017-01-20 13:54:33 följande:
    Vilket skulle ni säga är positivt?
    är dom rosa ÄL test eller grav? tycker dom ser positiva ut allihopa..
  • Marie-anne
    Jordgubbarmeglass skrev 2017-01-23 14:05:17 följande:
    Hej alla testare!
    Nu är vi tillbaka i tråden.

Jag blev gravid i somras men i Oktober fick vi ett fruktansvärt besked och våran fina son Föddes i vecka 22.
    Han fick namnet Mio och han vilar nu för evigt på en plats på kyrkogården.

3 månader har gått med mycket sorg och ilska.

Men nu har jag känningar att jag kanske är gravid igen.
    Hade ÄL runt den 13e och beräknad bim är 29-30.

Ska testa om Några dagar helt enkelt :)

All lycka till er!
    GråterHjärta
  • Marie-anne
    Millagrstrom skrev 2017-05-01 18:47:09 följande:
    Översta bilderna är från i måndags och fram till igårkväll.
    Mellersta från igår och nedersta från idag.. (:
    förlåt men är det vanligt att dom är så svaga?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester