• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tess, är ditt starkare irl? =)

• Marie-anne

aha man vill ju ej känna sej elak när folk undrar hur deras test ser ut och så kollar man och ser inget, fast en del visat andra test om du förstår vad jag menarGlad

• Marie-anne

jo jag ser dina tester, men på bilden är dom så blanka att man bara ser kontrollstrecket, men som sagt, testerna är ju alltid mera rosa på riktigt!

• Marie-anne

grattis alla plussare! själv har det inte hänt nånting på två år sedan killen dumpade mej efter mf, då han plötsligt fegade ut. så nu e jag ensam igen och barnsjuk som få.men killar växer ju ej på trän=) dessutom har jag nerverna på utsidan då pappa ska byta benmärg pga leukemi=( men som sagt megagrattis alla!

• Marie-anne

minaz, grattis, men det där lät precis som min BM när jag var uppe för 2år sedan, men jag var allt gravid men fick mf  men grattis!{#emotions_dlg.flower}

• Marie-anne

fel tråd men bare with me pliz,jag skulle ha min mens mellan 7-10september och brukar ha den ca 25-28dagar emellan,hade ÄL mitt i mensen, sedan skulle jag ha Äl runt 20september, men det verkar som jag har det två ggr? flåt jag e väl bara nervig efter allt med min pappas leukemi, som nu faktiskt är helt borta,tack för ordet!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester