• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej ni som blivit gravida, vilken vecka visste ni säkert? jag har svullen mage världens matsug;blir ej mätt, dr jekyll mr hyde och trött som fan!

• Marie-anne
    SysterAnna skrev 2014-01-23 00:12:58 följande:
    Med sonen fick jag plus i v 4 +1, hade då varit vrålhungrig i ca 1 vecka. Så fortsatte det i ytterligare några veckor, det enda som jag blev mätt av var råa morötter. Denna gången plussade jag 3 +1 och hade då mått lite illa i knappt två dagar. 
    aha jag har känt mej konstig sedan november, men det har blivit värre nu, mamma säger jag är mera arg, ryggen verkar sämre, jag äter och äter men så fort jag ätit blir jag toanödig eller så känner jag mej att jag bara vill spy eller äta mer!
  • Marie-anne
    majja77 skrev 2014-06-24 10:04:53 följande:
    Jag har ALDRIG fått spök på dem där, tror på ett svagt pluss!!Skrattande
    jag fick samma för tre år sedan, men tyvärr MF
  • Marie-anne
    Luttanlej skrev 2014-09-15 15:22:12 följande:
    Jag har bim 23/9 så det e ett tag kvar... Men det e ju så svagt... Först blev jag glad men sen tvivlar jag.. Känns för bra för att va sant så då är det nog det..
    du jag hade ett sånt där test och jag var allt gravid,men fick tyvärr missfall
  • Marie-anne
    Luttanlej skrev 2014-09-15 15:28:20 följande:
    :( vad tråkigt för dig.. Ja men då ska jag inte hetsa upp mig...
    oj jag menade inte så! utan så där såg mitt ut när jag förstod jag verkligen var gravid
  • Marie-anne

hej jo undrar bara, har någon mer haft 39dagar sen mens? men är inte gravid och jag kan ej komma på om jag varit stressad för jag har haft ägglossning och mensvärken

• Marie-anne
    Loncelot skrev 2014-10-02 18:28:56 följande:
    Min mens kunde hoppa över 3månader för att sen bli regelbunden igen..
    oj! hm då kanske jag ej ska fundera på det då?
  • Marie-anne
    tvåsmåunderverk skrev 2014-10-10 07:33:43 följande:

Tog ett digitalt igår men hade bara hållt mig i tre timmar (och testet var ju jättesvagt) så det stod inte gravid.

Tog en ny sticka i morse, och detta kommer direkt. Inte är väl detta spök? Tydligt och rosa.

oj men vad svårt att se!
  • Marie-anne

hej alla! förlåt att jag frågar hm kanske lite dumt, men ni som visar era tester, är era streck starkare live? iallafall jag tycker det är jättesvårt att se något streck men jag kanske ser dåligt? kram

• Marie-anne
    Fundersam skogsmulle skrev 2015-01-22 13:01:17 följande:
    Jag har testat med stavarna sedan i oktober, köpte hem 20st och fick två streck på alla! Jag mailade testlagret, vilka var väldigt tillmötesgående och skickade 20 nya test, men likt förbannat får jag spök-/torkstreck även på de nya! Så tyvärr så litar jag inte alls på de. Jag fick precis som du tokblankt på alla andra test jag provade med! :/
    hm så där fick jag och jag var gravid, men fick MF
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester