• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

{#emotions_dlg.flower}Flört
  • Marie-anne

hej på er! hur har det gått för er? här går det sin gilla gång, men än inget nytt barnförsök efter mf  i november(ja jag hade faktiskt det) och nu är jag ganska less på att ej bli av med magen, nog för att jag är kraftig, men bm sa att det kan ta flera månader, suck, och jag som gått ner över 15kilo, jaja hoppas det går bra för er all nyplussare och att ni som ej blivit gravida men försöker ska bli det med=) kram!

• Marie-anne

hej, hoppas jag ej stör här, men jag har nyss gjort en massa tester och min kropp är som dom sa tiptop, men trots att jag börjar få min "normala" mens tillbaka, märker jag inte av ÄL, och tro mej den märks, fast efter mitt konstaterade MF, kanske kroppen fortfarande beter sej underligt?

• Marie-anne

uj vad ni är skrivsugna=) duktigt! själv sitter man här och väntar på tant röd som skulle kommit 13januari, men jag har inte haft ett enda symptom

• Marie-anne

oj här har det minsann gått undan=) grattis alla ni som plussat=)
    blir allt avundsjuk, men sånt är livet, själv har man blivit dumpad så just nu har det stått stilla med testande, och killen dumpade mej strax efter MF, tror han blev nervös fast det var hans som ville ha familj.

• Marie-anne

alexander2011, hm det vart lite otrevligt här inne pga olika saker, men jag har allt kollat här, men inte skrivit något. ang killen, jag var helt säker han var rätt då vi faktiskt varit ihop i 17år nästan=(

• Marie-anne

alexander2011, nej inga barn sedan förut, jag har velat ha ,men man har ju vart tvungen och rätta sej efter alla som hela tiden sagt man måste vänta, och när jag äntligen får det jag vill, nepp! jag vet faktiskt ej vad som hände han vill ej diskutera det och säger bara att han ej litar på sej själv, jag tror nån skrämt han, men dum som man är, trånar man iaf

• Marie-anne

alexander2011, jo det tro jag nog han fick, men han vill ej prata utan bara typ lalla vidare och låtsas att det regna typ och det gör mej sur, men det fattar han inte, suck

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester