• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

men som sagt, jag var ju dum nog att inte lägga ut bilden som, även om folk ej tror mej, var starkt och det var nu i slutet av oktober som jag testade neg och nu härrom veckan när jag var på toa så kom det ut en liten geleklump som jag läste mej till senare var min bebis... även bm sa att jag hade vart gravid pga hcg men fått en spontan abort...

• Marie-anne

slemmis, jag vet, men jag har tänkt ta ett lån och jag har mamma på min sida, pappa har ingen talan då vi knappt umgås....och visst vill mamma att jag ska hitta en kille, men hon stöttar mej till 110%!

• Marie-anne

jaja, jag litar iallafall på vad hon på kvinnokliniken sa, att det var en spontan abort, det var därför hon gjorde ett hormontest. jag vet att det är svårt att få lån och jag vet hur barn blir till, men att låna av mamma är uteslutet då hon är halvt sjukskriven och min pappa strunta i vad jag håller på med, så där kan jag ej lita på att få stöd. jag vet att ni vill vara stöttande och jag lyssnar, men jag tänker iaf försöka få lån. jag gör som loppan lever på hoppet!

• Marie-anne

nu går denna tanttjej to rest och skiter i livet för nu, jag vet hur allt fungerar, men som sagt, jag har lyssnat och gått iväg till KK, så jag litar på vad hon säger och jag har även kollat upp lite mer, men jag vet att jag ej blir trodd, så..då spelar det ingen roll vad jag skriver, srid heller med mej än mot mej för jag har redan fått min beskärda del av motgångar!

• Marie-anne

ni skiter kanske i detta, men jag talar om ändå, mitt lån gick igenom! så nu väntar jag på mina prover, sedan får vi se vad som händer!

• Marie-anne

trots mina svaga test var jag gravid och det har jag fått bekräftat både på kvinnokliniken där hon sa att jag troligen haft en spontan abort och sedan  i onsdags när jag var hos BM och berättade min historia och hon undersökte mej sa hon att jag till 100% ska beräkna det som missfall sedan läste vi på om prolaktin då hon på KK sa att mitt var förhöjt ,men inte gav nån förklaring, så jag googlade och det kan bero på tumör vid hypofysen eller bröstcancerRynkar på näsanså nu kommer jag vara stirrig o nervös i ca fjorton dagar då provet ska tas om! men lite glad e jag, killen har hört av sej och han verkar positiv att vi ska tala ut om vårt förhållande!

• Marie-anne

förlåt alla som tog illa upp att jag skrev i tråden änglaföräldrar! men jag var uppriven och lite hysterisk för att en god vän tagit en överdos och såg ej vart jag skrev, och det är faktiskt sant, jag trodde jag skrev på ett ställe jag skrivit förut men tog fel,FÖRLÅT!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester