• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

o ja, jag har lindrig autism, men den påverkar inte mitt liv, inte så jag märker det iaf och jag har alltid haft regelbunden mens sedan jag fick den, och det vet jag då jag alltid skriver upp när var hur den kommer, men som sagt, lägger ner ett tag nu, ville bara få lite råd o hjälp men blev stjälpt=/

• Marie-anne

FÖRLÅT! jag har bara lite svårt att ta emot råd, jag e mer van att ge dom och jag drar mej för att söka hjälp för jag tror jag e ivägen, vet det låter larvigt men efter min mobbing har jag svårt att ta till mej saker och tror att alla ska göra mej illa, för att sedan vilja göra rätt och så blir det jättefel istället, har snackat med barnmorskan idag och hon gav mej rådet att kolla med KK, och jag har skickat mail så nu får jag se vad som händer. och att jag hattar omkring här e för att jag inte kommer ihåg vad jag skrivitGråter

• Marie-anne

lufsan törs jag säga att så där såg mitt ut med, innan det bleknade men först var det jättestarkt

• Marie-anne

slemmis, om jag får, kan jag nog säga att det ser lovande ut=)
    jag fick telesamtal idag får komma till kk redan den 15november och hon var jättego och hon var orolig då jag hade gått ner så i vikt och hon sa att det var inte konsttigt jag var nervös ang cancer då jag berättade om alla mina släktingar,

• Marie-anne

slemmis nog ser jag på det översta iaf=)
    ja jag blev glad att det gick så fort, men jag måste lära mej att ta hand om mej, i över en vecka nu har jag inte somnat förrens runt halv fem fem varje natt, och jag e inte särskilt stressad eller så men jag kan ej sova fast jag ska upp fast jag ej jobbar=(
    ja jag hoppas att det inte e nått otäckt med mej, men blev ju lite orolig då hon på kk blev orolig för mej=/

• Marie-anne

missförstånd! är det gravtest kan jag nog tro det e positivt=) lite lessen, min styvmor sa att jag allt e för gammal=( men dom som skriver på minbebis är ju runt 44-45!

• Marie-anne

sminkfreak! grattis, så där såg mitt ut, e det aco preg? men ändå säger alla jag e knäpp=)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester