• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ps dessutom så är jag mer orolig för mina medmänniskor och jag bryr mej om dem mer så jag glömmer av mina problem, det kan jag ta sen tycker jag men sen kommer aldrig...

• Marie-anne

hej idag var det en lessen dag, jag testade med ett CB och det kom ej gravid=( men nu till det knasiga och jag ljuger inte!! när jag skulle kassera testet och slänga det, gjorde jag som det stod satte ett mynt i batterihålet och vred försiktigt så det öppna sej, OBS! Jag rörde ej batteriet! vände av en händelse på det och ser att det nu står gravid raaskana 3+! och det var inget tidtagarur eller ett sk bokfel så nu är jag ännu mer konfys! jaja jag vet att man kan inbilla sej, men jag vet vad jag såg och jag pratade med en jättego barnmorska som sa att jag skulle ringa till vårdcentralens barnmorska på måndag för mer råd , så det ska jag göra och då hjälper dom mej vidare till ev KK och tar alla tester som jag behöver , dessutom dumpade killen mej idag=( så nu om jag vill bli mamma, får det väl bli danmark...

• Marie-anne

hoppas ju det, men vill jag bilda familj så e det ju lite brådis, min klocka tickar utav h-vete!

• Marie-anne

hm jag vet ej som sagt vad jag ska tro, men oavsett vilket så har jag ej joxat med testet! sedan får ni tro vad ni vill! jag vet jag låter fånig, men jag gör ju inte narr av nån annan här, men jag ska ringa barnmorskan på vårdcentralen på måndag, och jag e lugn och sansad, men det e väl inte konstigt att man blir nervös?!

• Marie-anne

jag har en "cykel på exakt 25dagar ,men sedan juni har den varit sen 8dagar, sex dagar en vecka och nu två

• Marie-anne

oj tidelo! grattis nog tycker jag att du ska prata med killen, han kanske vill höra lite glada nyheter=)

• Marie-anne

humlemamma, när man skulle kassera testet skulle man öppna med ett mynt o ta bort batteriet och det var det jag skulle göra! jag rörde inte batteriet då jag släppte det en stund för att läsa instruktionen, men sedan vände jag på det och såg det jag såg, men men vill ej tjafsa längre då jag tydligen bara lyckas få massa gnabb, men jag ska iaf ringa imorron

• Marie-anne

och förressten, det jag menade var att min menscykel alltid har varit 25dagar imellan, men eftersom den har krånglat nu e det väl inte konstigt att man oroar sej, iaf jag!

• Marie-anne

förlåt då att jag ej håller reda på allt jag snackar om, när jag blir orolig svamlar jag och det kan jag ej hjälpa! och dessutom heter jag marie-anne, men det e ingen big deal=/ men jag kämpar hårt för att fixa allt men när det gäller mej själv går det åt h-vete

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester