• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EmmaW84 skrev 2011-11-12 10:03:58 följande:
    Jag fick svaga plus på BIM och BIM+1 denna gången. Sist fick jag svaga + på äl+8 typ men det blev tyvärr ett mf  :(
    Vart är du i cykeln i dag då?

Grattis!!!!.

Men när hade du MF ? så inte det sitter kvar i kroppen. Men kan ju plussa 9 veckor efter MF... :(
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2011-11-12 16:39:01 följande:
    föresten när kan jag börja testa. hade äl starkast på stickorna den 6:e. ska jag testa på måndag då?
    Då har du ju inte BIM förens den 21 typ!
  • viochdu
    EmmaW84 skrev 2011-11-12 17:36:43 följande:
    Idag BIM+1. Fick ett mf i oktober redan i vecka 4, en sk kemisk graviditet. Har testat neg efter det.
    Så bra :)  Skönt att få ett neg innan ett pos efter MF

Stort grattis!
  • viochdu
    sweasmamma skrev 2011-11-12 18:29:27 följande:
    brösten ömmar en del faktiskt MEN det kan lika gärna vara mensen som är på g ju !!vita flytningar och finnar vid munnen ..urk !! och trött =) men som sagt så kan man ju få när man ska ha men.. bim om ca 4 dagar 
    vita flytningar: check
    finnar överallt: check
    stickningar i tjejamagen: check
    Klöks när jag röker: check

BM=Beräknad Mens 16
  • viochdu
    viochdu skrev 2011-11-12 18:45:29 följande:
    vita flytningar: check
    finnar överallt: check
    stickningar i tjejamagen: check
    Klöks när jag röker: check

BM=Beräknad Mens 16
    stickningar i tjejmagen va det i torsdags...

ikväll sitter det i korsryggen!
  • viochdu
    EmmaW84 skrev 2011-11-12 19:06:22 följande:
    Tack =)  Ja det är det verkligen, hoppas nu bara att allt går vägen.
    Det gör det absolut. Tänk positivt...:)
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2011-11-12 19:20:42 följande:
    är vita flytningar ett tecken. då har jag isf fetare hy,mensvärk o spänd mage och stickningar..åhh spännande det här. fast mina flytningar är som filmjölk om man ska kunna förklara haha.
    spända bröst :) åhhh jag väntar spänt på dina resultat....nääää mensen håll dig borta för här ska det bli PLUS 
    vita flytningar har jag jämt och det är inget tecken. Det är vanliga flytningar att ha vita... men under grav har du MER MÄNGD flytningar!
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2011-11-12 19:25:29 följande:
    nja måste man ha det. det hade inte jag förens kanske i slutet
    Ett tecken på grav är en ökad mängd flytningar..... inte att du MÅSTE ha det.. och ja innan förlossning brukar det komma MKT mer!
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2011-11-12 19:29:55 följande:
    hmm mina tecken kanske är ett tecken på att kroppen förbereder sig för mensen :(
    Mina tecken är absolut för att kroppen förbereder sig för mensen! jag är hundra på det!
  • viochdu
    sweasmamma skrev 2011-11-13 11:11:33 följande:
    nej bim tis eller onsdag !! hade nog äl 1/11 eller runt 30 vet inte riktigt 
    hade du äl 1 eller 30 så har du BIM i morgon eller på Tisdag om du har 28 dagar`!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester