Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Pumann: hade du BIM den 16 ?? då har vi samma cykel.. hi hi
Pumann: hade du BIM den 16 ?? då har vi samma cykel.. hi hi
Tusen grattis jennie. Har du haft fått några symtom
Äl testen är neg. Fortsätt testa. Strecken Ska vara lika starka eller teststrecket starkare än kontrollstrecket.
Didaj. Jag har svarat dig. Äl testen är neg. Teststrecket ska vara starkare eller lika starkt. Så fortsätt testa.
Slemtorsk: Såg ditt gårdagens test, jag måste nog vara den enda som inte ser skuggan. För om du inte ser ngt i verkligheten så tyvärr den där skuggan folk pratar om inte finns på testet??! eller ser du det i verkligheten med??! skuggan alltså.
Jag är blind tror jag. För vissa ser streck som jag inte alls ser.. Ha ha ha.. Men bäst koll har väl den som tagit kortet. Syns inte strecket IRL så finns det inget streck eller hur?
Du har BIM i dag va?!
Men tjocka slemmiga låter ju som ÄL flytningar.. Dom ser ut som äggvitan på ett rått ägg.. Som man kan dra mellan fingrarna.. Jag hade aldrig sett såna flytningar "på mig" själv innan i hela mitt liv fören förra veckan när jag hade ägglossning! då hade jag en dag med såna flytningar. Att jag inte märkt det innan måste varit för att jag inte varit särskilt intresserad av mina flytningar innan :P ;)
men du.. konstigt iaf.. Men när du förmodade att du hade ÄL tod du stickor då? Du kanske har sen ÄL ??!