• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitetBus skrev 2011-11-03 18:20:19 följande:
    Vad tror ni om mitt? Ser ni något streck?

det finns ju ett streck iaf.! Men vågar inte säga ngt. testa med ett annat  oxå :)
  • viochdu
    Marie-anne skrev 2011-11-04 02:53:48 följande:
    suck känner mej förbannad att jag ej tog ett kort på mitt första aco preg, för precis så där men starkare var mitt och det e inget lurt! lessen idag=(
    var hos farsan o styvmorsan, allt var väl ok tills vi kom in på fd killen, och jag råkade nänma barnbiten, då röt min styvmor, du är aaalldeles för gammal för barn! men om du skaffar och det är ditt beslut kommer inte jag hjälpa dej med pengar eller kläder! suck det var inte det jag ville höra, och pappa sa ingenting...
    Men har du fått ett som ser pos ut och resten neg. Då tror jag bara du måste lita på att du inte är gravid. Detta är ju ändå tråden för SPÖKSTRECK, alltså streck som finns där men som inte är posetvia! Och har du inte fått ett enda pos test efter det testet nä då är du inte gravid. Tyvärr. :(
  • viochdu
    klurilur skrev 2011-11-04 16:32:25 följande:

Är det billiga tester dina test är ifrån? Carmat 85?

Vad betyder när man har negativ gravtest och positiv äl på bim +3-4`? 

vad jag har läst så kan man få postiva ÄL test nära inpå mens eller under mens. Är tydligen en hormon som är väldigt lik den hormonen man har vid ÄL. Men det är bara vara jag har läst!
  • viochdu
    irre85 skrev 2011-11-06 11:54:59 följande:

dagens test

Vart lite konfundersam då jag köpt testerna på tradera. De står ingen känslighet på dom och inget märke utan bara att det är graviditetstest.
    Tog ett clearblue också bara för att testa...kunde inte hålla mig..jag är väl medveten om att clearblue är jättebra på att visa spöksgtreck så jag tror inte alls på mitt som jag tog. ska åka å köpa mig ett digitalt sen tänkte jag istället och är säker på att de kommer stå EJ gravid på de

Du har ju streck på båda. Det ser verkligen bra ut ! Håller tummar och tår och hade jag varit du och fått INTE gravid på det digitala då vettikatten. DÅ måste du nog fått MF! För att få två svaga pos test på två olika märken brukar inte vara vanligt om man inte e gravid...
  • viochdu
    Emmizen80 skrev 2011-11-06 20:01:57 följande:

dagens test, mkt starkare än igår och fredags, så ja jag är äntligen gravid efter flera års kämpande och med hjälp av pergotime och ovitrelle!!! Är såå glad!!!
    fantastiskt. Grattis!
  • viochdu

En fråga till er till min vän. Hur långt efter ÄL kan man börja testa sig. Så man inte gör det i onödan.. ÄL+6 ?

• viochdu
    Together90 skrev 2011-11-06 20:53:24 följande:
    haha ja är du som jag och lite knäpp i skallen så har jag redan börjat testa dock bara på BIM -8 så ungefär i samma som du, men vill du ha ett korrekt svar och är lite mer tålig en jag ..så vänta tills typ ialla fall ÄL+10 men det får du ju avgöra själv kram
    Står lite fel där uppe.. Men det är en fråga till er FRÅN min vän. Så detta handlar inte om mig. Men hon är nog ja.,, lika otålig som du :)
  • viochdu
    LitetBus skrev 2011-11-07 00:56:29 följande:
    Carmat, det där är dessvärre inte positivt eftersom strecken inte är lika starka... Vet att vissa säger att äl-test kan ge viss stegring vid mens men har ingen erfarenhet av det själv.
    men teststrecket är ju starkare än kontrollstrecket och så ska dom vara när det är pos. Lika strakt eller starkare
    alexander2011 skrev 2011-11-06 23:56:06 följande:

asså tjejer. fattar ingenting. här har jag suttit o väntat på menseb. hade mens den 10:e och jag har haft ont i magen som attan idag. tog ett äl test för att se att jag inte har äl ist. detta måste väl vara posetivt?
    tog ett äl test för 2 dagar sen som var neagtivt. har haft vattniga flytningar i 3-4 dagar o har ont typ 15 cm nedanför navel o höger äggstock??
    klart du har ÄL, men mycket konstigt om du hade din mens den 10.de okt. Vissa ÄL test ger ju sånna resultat vid graviditet och även runt mens. LH hormonet är likt det hormonet som man har när man har mens .. detta har jag läst ngnstanns..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester