Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/2013-08-12134741_zps3d5b45a3.png
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/2013-08-12134741_zps3d5b45a3.png
Det enda jag reagerar på med mina test är att dom varit blanka när jag testat för tidigt ocj nu när jag väl börjar testa när det ska kunna synas då kommer en stegring. Från lör-idag
jodå spökstreck har jag med fått. Har ju försökt rätt länge och hängt i denna tråden i TVÅ år så.
Jaqueline ja dina test ser onekligen pos ut. Set mer ut som ngt fäst och det släppt.
Jaqueline: har du fått ngt blankt test under denna perioden du testat? Och hur har dina ältest varit om du använder såna?
Jaqueline: har du kollat om du har en cysta? Då har man ofta utslag på gravtest
Ungmamma: vanligast är 4-10 dgr efter sista tabletten
Jaqueline: för det brukar vara det första tecknet på just cysta att man får pos på gravtest utan att man e gravid. Tycker du ska ringa igen för det är inte riktigt okej att du inte får en undersökning.
Telgebo:fast hon va ju på dag 16 med ett ägh på 22 mm. Och han sa ÄL dag 17-18. Dagen efter.
Testade bäst på test igår. Fick svagt. Tog detta idag
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/20130813_110126_zpsa0ee3bf5.jpg
Tack sandra
Zandra då är det verkligen din tir. Har oxå följt och varit med i denna tråden sen start. Meningen va jag skulle börja med pergo för att boosta min egna äl nästa cykel. Verkar som jag slipper det nu.
Zandra äl+10 tror jag
Tack angie :):)
Sötnöten: så kul att se dej :) tack så jätte mkt
Lovisa: måste varit det :) tack
Tack EQ såg du va gravid IGEN? April?
Har du ngn bild på ditt test.?
Även att jag plussade på bäst på test så måste jag oxå hålla med Jaquline. Testen är skit.
Knasten fick oxå massa streck på dem. Inte som vanligta spökstreck utan verkligen streck som va rosa. Vi har ju testat en HEL del test genom året så vi trodde verkligen det va ngt.
Men nä.. dom är skit.
Billiga tester verkar vara dom bästa hittilis men dom kostar ju därefter. För TL och bäst på test får man ju streck på varannat test.