Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ingen som vill kolla min länk?
Ingen som vill kolla min länk?
Knasten fick samma streck som jag. Då det verkar vara spök. Hon skickade test till mig och jag fick samma streck som henne.
Dessa streck ser verkligen ut som ett svagt streck. Då det är raka fina linjer och rosa ut.
knasten fick mens och jag är på äl+12.(bim-1)
Hade jag inte sett knastens streck hade jag tagit mina test sombörjan till pos. Men knasten testade efter blödningen och samma streck. Verkar vara testen som är fel.
Jag tar nya tag. mens imorgon , då börjar jag med munkpeppar.
Lijkan. Just därför jag ska ta munkpepparm för ibland får jag spottings på äl+9 och mens på dag 24 och äl dag 15. Liiiite kort. Om munkpepparn ställer om cykeln tror jag det bara bra för den ska ju ställa om cykeln i balans. Men det tar oxå 3-6 månader innan munkpepparn gjort kroppen i balans.
Jag tror på munkpeppar då det till och med säljs på apotek i tysklabd och skrivs ut av läkare.
Kanske4: ja man får verkligen upp hoppet när dom där strecken kommer. Ja jagvharnibte beställt därifrån utan fick från knasten för vi skulle se om det blev samma strrck hos mig som för henne vilket det blev. Så nu är det bojkott från bådas håll.
Jag ska som sagt köra med munkpeppar nu och se vad som händer under sommaren. Kommer inre köpa några test vare sig äl eller grav.
Munkpepparn stimulerar äl och gör den starkare så förhoppningsvis känner jag av den ända.
Håller med iser. Tyvärr är TL skit just nu. Det blir streck som ser rosa ut. Med skarpa linjer och kanter. Vi ör många som fått så nu som strecken inte ökar för. Jätte tråkigt. Tests om 3 dgr igen då lär du se. Hoppas på plus så klart
Hej alla flickor.
grattis 2pågar till ditt plus och alla andras
jag älskar denna tråder även om det va ett tag sen nu jag va aktiv i den. Men följer er. Tyvärr ännu inget plus .
Midsommar firar vi med Knasten med familj. HELT GALET att det va här vi träffades. Kul att man kan träffa vänner för livet på ett sånt här ställe.
Evigheter sen jag skrev här :)
Tog ett test i morse och fick stteck tog ett till efter hållt mig i 3 tim.
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/20130812_131630_zps4eb07904.jpg
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/IMG-20130812-WA0016_zpsc94fd6e2.jpg
den sista är trixad av knasten.
Det har ökat fråb att vara en skugga från lördags till att vara ett svagt svagt streck igår och idag ett brett rosa men svagt streck.
Vet att bäst på test visar två streck alltid om man vinklar dom för då ser man remsan där det ska bli rosa.
Har ju testat rätt många test det senaste året därmed bäst på test och aldrig fått så här iaf.
Är det några gamla rävar kvar här? Jösses snart 2 år sen tråden startades :) hur går det för alla som fått barn. Slemtorsk? Mini? Och alla?
Jaqueline har du någon bild jag kan få se?